Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verdere gevolgen zijn er niet, behalve dat je een duurder hotel uit kunt zoeken voor de zomervakantie
Je bedoelt trouwens fiscaal partnerschap, neem ik aan?
[ Voor 23% gewijzigd door Dido op 20-03-2006 20:45 ]
Dat staat er toch?Je bedoelt trouwens fiscaal partnerschap, neem ik aan?
[ Voor 65% gewijzigd door .oisyn op 20-03-2006 20:46 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zou sowieso de VT 'defensief' invullen. Stel dat je 5000 euro aand je hypotheek betaald, zet er dan 4000 neer.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Mja, of niet. Momenteel gaat alles via mijn eigen bankrekening, dus als we uit elkaar gaan kan ik aantonen dat Rosa niet betaald heeft aan het huis en dat zij dat dus nog aan mij moet betalenP_de_B schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:48:
Gewoon alles zo neerzetten zodat je het meeste overhoudt (in de meeste gevallen dus bij de persoon met het hoogste salaris) Hou er wel rekening mee dat als jullie uit elkaar gaan, en je toch niet fiscaal partner van elkaar bent geweest in 2006, je moet terugbetalen.
We doen het puur voor de hypotheek, andere aftrekposten heb ik niet ingevuld om die reden. Naast het feit dat we beide dit jaar meer gaan verdienen, terwijl ik het loon heb gebaseerd op dat van vorig jaarIk zou sowieso de VT 'defensief' invullen. Stel dat je 5000 euro aand je hypotheek betaald, zet er dan 4000 neer.
Verwijderd
Die versie is later uitgekomen, Ik heb wel met DigiD kunnen versturen.En irritant dat je deze niet kunt ondertekenen met je DigiD zeg)
EDIT:/ en .oisyn schiet eens op met die Tombraider legend.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 20:58 ]