Mijn systeem heeft onboard-video, maar ik wil hem uitbreiden met een 'echte' videokaart.
Ik heb de kaart ( een MSI NX6200AX-TD128LF ) in het agp slot gedaan, en vervolgens opnieuw opgestart. Ik zag eerst het BIOS scherm, dan het Windows XP logo. Daarna ( als hij normaal overschakelt naar het inlog-scherm ) werd het beeld zwart.
Reeds geprobeerd:
- Tech forum doorzocht
- Veilige modus opstarten: blijft hangen bij het knipperende witte balkje
- Kaart verwijderd en de vernieuwingsfrequentie en resolutie lager gezet: 640x480, 60 Hz
- BIOS ge-update.
- NVIDIA drivers proberen te installeren, zowel 76.45 ( aanbevolen door MSI ) als de nieuwste
84.21 Foutmelding:
" Het Nvidia installatie programma kon geen stturprogramma's vinden die compatible zijn met
uw huidige hardware. Het programma wordt afgesloten"
- Nvidia videodriver update gedownload van HP site en geinstalleerd. Wel geinstalleerd, nog
steeds zwart beeld.
- Oude drivers van onboard video ge-dé-installeerd
- Monitor aangesloten op de DVI-poort met een verloopstukje
Nog steeds geen resultaat dus. Wie kan me helpen? Kan het eventueel mijn voeding zijn? MSI adviseert 350W, en ik heb slechts 218W
Mijn Systeem:
Systeem: - HP Pavilion A450.nl
Moederbord: - MS-6577 (geen support op site van MSI, maar op site van HP)
BIOS - Versie 3.25 van 04-12-2005
Geheugen - 256 MB DDR-SDRAM, PC2700
Onboard Video - Intel 82845G/GL/GE/PE/GV
Videokaart - MSI NX6200AX-TD128LF
OS - Windows XP Home + SP2
Voeding - 218W
Ik heb de kaart ( een MSI NX6200AX-TD128LF ) in het agp slot gedaan, en vervolgens opnieuw opgestart. Ik zag eerst het BIOS scherm, dan het Windows XP logo. Daarna ( als hij normaal overschakelt naar het inlog-scherm ) werd het beeld zwart.
Reeds geprobeerd:
- Tech forum doorzocht
- Veilige modus opstarten: blijft hangen bij het knipperende witte balkje
- Kaart verwijderd en de vernieuwingsfrequentie en resolutie lager gezet: 640x480, 60 Hz
- BIOS ge-update.
- NVIDIA drivers proberen te installeren, zowel 76.45 ( aanbevolen door MSI ) als de nieuwste
84.21 Foutmelding:
" Het Nvidia installatie programma kon geen stturprogramma's vinden die compatible zijn met
uw huidige hardware. Het programma wordt afgesloten"
- Nvidia videodriver update gedownload van HP site en geinstalleerd. Wel geinstalleerd, nog
steeds zwart beeld.
- Oude drivers van onboard video ge-dé-installeerd
- Monitor aangesloten op de DVI-poort met een verloopstukje
Nog steeds geen resultaat dus. Wie kan me helpen? Kan het eventueel mijn voeding zijn? MSI adviseert 350W, en ik heb slechts 218W
Mijn Systeem:
Systeem: - HP Pavilion A450.nl
Moederbord: - MS-6577 (geen support op site van MSI, maar op site van HP)
BIOS - Versie 3.25 van 04-12-2005
Geheugen - 256 MB DDR-SDRAM, PC2700
Onboard Video - Intel 82845G/GL/GE/PE/GV
Videokaart - MSI NX6200AX-TD128LF
OS - Windows XP Home + SP2
Voeding - 218W
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 20:41 ]