Toon posts:

Wie weet hoe Gig-Video Werkt???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe Gig-video werkt?, is het een kaart voor in je computer of gewoon een kabeltje? en hoe zit hij op je tv aangesloten en hoe op je computer?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Gig-video ?

Je bedoelt die Giga set van Marmitek ?

Je sluit de zender aan op de tv-out van je video kaart. De receiver sluit je aan op de ingang van je tv (scart/svhs)

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Hmm... iemand een idee of zo'n Marmitek Gigavideo setje een beetje werkt en of de kwaliteit ook redelijk tot goed is ? Ik was nl. bij de Vobis (jaja ik weet t...) om zo'n setje eens te bekijken, zegt de verkoper gewoon dat ie ze niet durft te verkopen omdat de kwaliteit BAGGER is... iemand ervaringen ?

thx..

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Ik heb zo'n setje nog niet eerder zelf mogen aanschouwen maar als je een beetje kritisch ben wat beeldkwaliteit betreft, ben je waarschijnlijk beter af met een svhs kabel.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Een superVHS kabel van tig meter is ook niet goed. Langer dan 10 meter zou ik hem niet maken. Helaas heb ik ook geen ervaring met die Marmitek.

Verwijderd

kut he... ik wil em eerst zien voor ik zoiets koop, maar ze demonstreren em dus nergens hierzo in de buurt... damn

• jellyshock
  • Laatst online: 28-02 08:42

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik heb zo'n setje en ik moet zeggen dat het heel goed bevalt, m'n pc staat in mijn kamer en de tv in de woonkamer is daar zo'n vijftien meter en twee deuren van verwijderd.De kwaliteit is zeer goed te noemen, audio en video.:P alleen als er iemand door het signaal loopt, zie je een korte storing.

aAarGhh

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Audio uit je tv-out? :?

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Ook geluid kan je versturen, uiteraard via de uitgang van je soundcard

Verwijderd

Jellyshock,

waar heb je dit setje gekocht en wat heb je dr voor betaald ? Zit er ook een zgn. Mouse Remote bij ? Of moet je die los kopen ?

thx !

• psyduck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-03 08:34
Ik heb zo'n ding dacht ik wel eens bij memo-systems gezien(als ik het me goed herinner) en de kwaliteit was niet slecht maar dan moet ik der wel bij vertellen dat de tv die ze gebruikten was er 1tje van een kleine formaat denk iets van 32Cm doorsnee ongeveer en de afstand tussen de ontvanger en zender was nog geen 2 meter.
Pagina: 1