Windows Cleanup v4.0 heeft teveel gewist.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hey,

Ik zit met een klein probleempje...

Ik heb het programma Windows Cleanup v4.0 geprobeerd op iemands aanraden en heb er nu redelijk spijt van.

Ik heb een aparte schijf waar ik mijn downloads op zet en deze schijf bevat een map genaamd Temp. Ik gebruik deze map om tijdelijk dingen in op te slaan zoals software installers, tijdelijke gegevens voordat ik ze backup etc.

Tot mijn verbazing begon Windows Cleanup deze gehele map ineens te wissen!

Ik kon nog op stop drukken maar er was al behoorlijk wat schade gedaan.

Aangezien windows cleanup geen backup aanmaakt vraag ik me nu dus af of jullie me kunnen vertellen welk programma het beste is om bestanden van een harde schijf te recoveren.

De schijf is totaal niet beschadigd en heeft nog lekker veel vrije ruimte dus ik ben er vrij zeker van dat de gegevens nog terug te halen zijn.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik ben redelijk wat bestanden kwijtgeraakt die belangrijk voor me zijn. (Gelukkig geen persoonlijke bestanden of bestanden van levensbelang).

Bvd!

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even zoeken; dan vindt je deze:

Hoe krijg ik verloren gegane data terug? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Spider.007 op 20-03-2006 19:32 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.