Dit is het filmpje maar liefst 5.09mb
Sorry!
klik hier
Je ziet groottendeels mijn kamer. Maar ook mijn kast.
Sorry!
klik hier
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Dat JIJ er nix om geeft is iets heel anders dan of dat WIJ er nix om gevenOp dinsdag 23 januari 2001 18:44 schreef Exirion het volgende:
Sorry, but we don't care...
Slotje!
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
[OFF TOPIC]Op dinsdag 23 januari 2001 19:11 schreef Kolky het volgende:
Zie ik daar een NES staan?! GAAF! Dat die dingen nog bestaan! Ik wil er ook weer een...... Die goede oude tijd
Verwijderd
Mjah dat waren leuke dingenOp dinsdag 23 januari 2001 19:11 schreef Kolky het volgende:
Zie ik daar een NES staan?! GAAF! Dat die dingen nog bestaan! Ik wil er ook weer een...... Die goede oude tijd
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Ja OK, maar het heeft helemaal NIKS met overclocking en case modding te maken...Op dinsdag 23 januari 2001 19:03 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Dat JIJ er nix om geeft is iets heel anders dan of dat WIJ er nix om geven
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik blijf er bij dat deze topic niet in dit forum thuishoort.. Maar ach, misschien heb je verder ook eigenlijk wel gelijkOp dinsdag 23 januari 2001 19:47 schreef bloasfist het volgende:
Exirion, je bent wel lekker bezig of niet?
Beetje slechte dag gehad vandaag ofzo?? Dit is nu het derde topic wat ik lees waar je nogal irritant bij de hand en bot loopt te wezen. Hou gewoon je bek, of zeg iets nuttigs.
Onee? blijkbaar heb jij z'n kast niet gezienOp dinsdag 23 januari 2001 19:40 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ja OK, maar het heeft helemaal NIKS met overclocking en case modding te maken...
...Zijn we nu weer vriendjes?Ik blijf er bij dat deze topic niet in dit forum thuishoort.. Maar ach, misschien heb je verder ook eigenlijk wel gelijk![]()
Nadat ik terug ben van mijn vriendin.Op dinsdag 23 januari 2001 20:02 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Onee? blijkbaar heb jij z'n kast niet gezien
Verwijderd
Nou allemaal niet denkenOp dinsdag 23 januari 2001 21:40 schreef -BrZ- het volgende:
In GoT-kroeg liepen er 2 threads met filmpjes van tweakers thuis:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/108437
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/107725
LOLAccess denied
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.
O shit. ik wist niet dat Casema dat had johOp dinsdag 23 januari 2001 22:24 schreef Exirion het volgende:
Wou ik 'm net toch nog ff gaan bekijken, mag 't niet eens meer
"Access denied
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time."
Verwijderd
Dus een jood is scheel.Op dinsdag 23 januari 2001 22:36 schreef Bojan het volgende:
Exirion is niet alleen een rare debiel hij is ook nog scheel! Wat een jood
Spanje, ingesielt met plastic. Voor maar 5 piekies.Op dinsdag 23 januari 2001 22:46 schreef Reflex het volgende:
Waar heb je die dragonball Z poster vandaan ?!?! :9-
-Reflex-
Ja Wanadoo. moet je ff tot 24:00 wachtenOp dinsdag 23 januari 2001 22:43 schreef Glacier het volgende:
Kan hem niet downloaden, maximum traffic
Verwijderd
Verwijderd
Met wat voor proggie maak je eigelijk zo'n video bewerking??Op dinsdag 23 januari 2001 18:41 schreef jordyb het volgende:
Dit is het filmpje maar liefst 5.09mb
Sorry!
klik hier