Even een vraagje; als ik een filmpje afspeel in BSplayer (met ondertitels) dan komt er door mijn 2 boxen precies alleen het geluid dat normaal uit de rear speakers van een home cinema komt. Heel vervelend, want ik hoor dus alleen achtergrondgeluid en kan geen enkel gesprek verstaan...
Heb em dan eens met VLC gespeeld en werkte perfect. Probleem opgelost dus, maar het wil echt maar niet lukken om er ondertitels bij te krijgen
Ik doe dus: Bestand > Open Bestand ... > Blader ... > *kiest videobestand* > vinkje bij ondertitelingsopties > instellingen > blader... > *kiest srt bestand* > OK > OK
Dan begint hij mooi te spelen, maar geen ondertitels...
Video > ondertitelings-spoor staat op 'Spoor 1' dus dat zit wel goed lijkt me...
Ik heb ook de laatse versie van VLC (0.8.4a)
Het videobestand is:
* audio: a52
* video: AVI (xvid)
iemand die raad weet?
Heb em dan eens met VLC gespeeld en werkte perfect. Probleem opgelost dus, maar het wil echt maar niet lukken om er ondertitels bij te krijgen
Ik doe dus: Bestand > Open Bestand ... > Blader ... > *kiest videobestand* > vinkje bij ondertitelingsopties > instellingen > blader... > *kiest srt bestand* > OK > OK
Dan begint hij mooi te spelen, maar geen ondertitels...
Video > ondertitelings-spoor staat op 'Spoor 1' dus dat zit wel goed lijkt me...
Ik heb ook de laatse versie van VLC (0.8.4a)
Het videobestand is:
* audio: a52
* video: AVI (xvid)
iemand die raad weet?