Toon posts:

wat voor camera?

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ghallo! ik wil mijn nieuwe hobby, natuur-fotografie, iets professioneler gaan aanpakken.. maar ik heb absoluut geen verstand van camera's. ik heb nu gewoon een digitaal hp-tje, maar ik wil mooie, scherpe foto's kunnen maken, ook van dichtbij, veraf, ingezoomd op grote afstand ed. wie wil mij info geven hierover? ik ben bereid er best wat geld aan uit te geven, maar niet te gek.. bij voorbaat dank dennis!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:25
Welkom :)

Je mag eerst wel wat meer research doen, wat informatie posten over wat je al hebt gevonden, wat je budget is, etc. Maar dat mag je hier doen:

Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 2
of
Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3

't zou wat zijn als iedereen een topic hiervoor zou openen, nietwaar? :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Topicstarter
oke thnx.. weet ik dat..

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 18:07

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

En kijk eens rond in de showcases, en kijk wat voor een apparatuur er gebruikt wordt door de users.

Life is not about specs, it is about joy!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:32

Zoefff

❤ 

Je topicstart mag wel wat uitgebreider, we zien graag wat je zelf al hebt uitgezocht, wat je denkt dat goed voor je is, en welke modellen je (daarom) op het oog hebt. Kijk eens wat rond op GoT en / of review-sites als www.dpreview.com, daar is erg veel informatie te vinden.

Zie voor meer informatie ook FG Algemene policy en Fotografie technische FAQ en Koopadviezen :)

Laat je trouwens niet al te veel verleiden door mooie foto's in showcases, de gebruikte apparatuur is namelijk maar een kleine stap naar het maken van een mooie foto. Daarna komt het goed hanteren nog, een mooie compositie zoeken, nabewerking, etc.

[ Voor 22% gewijzigd door Zoefff op 20-03-2006 20:07 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.