Toon posts:

gratis domeinnaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek nu een gratis domein, omdat je bij namedemo/namezero of je creditcard nummer geven of je moet in de vs wonen. en als ik fake gegevens opgeef, dan doen ze het niet.

En verder wil ik er nog niet voor betaleb, omdat ik nl. nog niet weet of mijn site een succes wordt en mocht dat zo zijn dan neem ik een betaalde domein.

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 19:45

Bombonella

En als de Bom valt....

Dan wens ik je veel succes! lol

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 00:03
gratis... het is en blijft een mooi woord.. alleen jammer dat het 1 grote illusie is... gratis bestaat nl. wel, maar of het ook wat kwaliteit aflevert.... je houdt altijd banners etc. en flinke lappen reclame teksten, vervelende popups, etc... of leuker nog, je kan later je domein niet meer verhuizen naar een provider waar je moet betalen, tenzij je een leuke som geld wil neerleggen...

kun je beter even tijdelijk een come.to ofzo nemen, kijken hoe je site loopt, en dan een domain nemen.. betaald

• InterCC
  • Laatst online: 02-05 08:36
Namezero is volgens mij niet in de US of/en met creditcard hoor.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 23 januari 2001 18:47 schreef InterCC het volgende:
Namezero is volgens mij niet in de US of/en met creditcard hoor.
Idd,
* FoolZero heeft helemaal geen credit card, maar wel <a href="http://www.foolzero.com" target="_blank">www.foolzero.com</a> :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• twixx
  • Niet online
Als je die paar tientjes per jaar niet kan op brengen zet je homepetsj dan op www.jouprovider.nl/~user daar zijn die user dirs voor.
Namezero en Freehosting zijn de grootst mogelijk onzin :r

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 23 januari 2001 19:08 schreef twixx het volgende:
Namezero en Freehosting zijn de grootst mogelijk onzin :r
Graag enige toelichting, want eerlijk gezegd ben ik niet zo ontevreden met NameZero ('t zal wel in de achternaam zitten = Zero ;))
Mare zonder dollen, afgezien van die banner valt er best wel iets leuk mee te doen + de mailservice, die ze er bij leveren.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mee eens.

Bovendien.. als je dan zonodig een domein wil hebben kun je die vast ook wel ergens voor 5 gulden per maand door laten verwijzen naar je eigen ~user homepage en .com domeinen heb je al voor onder de 50 gulden per jaar. Dat is toch nog wel te betalen?

Verwijderd

wat een gezeik altijd voor die paar piek per jaar.

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 07:20
Namezero? Moet je in de INDEX.HTML je hele scherm opnieuw opbouwen met een verwijzing naar een nieuwe .HTM, ben je die balk ook kwijt... ;)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 18:51 schreef FoolZero het volgende:

[..]
Idd,
* FoolZero heeft helemaal geen credit card,
Dat met die credit-card is nog niet zo lang zo. Sinds een maandje ofzo.
Ik kwam erachter toen ik mijn nieuwe clubforum wou reggen.
Hoe ik alles omzeilt heb zal ik maar niet zeggen, want dat is illegaal! >:)

• Scorpion
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

heb eigen domain, ip moet ff veranderd worden alleen, koste me fl 35,- p/j (nog nix betaald alleen :))

eventueel oplossing is gratis subdomain aanvragen ergens.

: http://dit.is.mijn.eigen.subdomain.en.hij.was.heeeeeluhmaal.gratis.en.voor.niets.want.ik.heb.occultforces.mine.nu/

:P

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
zou toch idd een kopen, dan is hij van je zelf, als je een regt bij namezero, zijn zij de eigenaar en als je later wat ander wil wordt dat problematisch

Verwijderd

stomme nederlanders willen als gratis...

koop het gewoon... succes of geen succes...

kpn kon de umts frequenties ook niet gratis krijgen en zij weten ook nog niet of het een succes wordt...

gewoon investeren, geen gekke dingen doen en er hard voor werken... dan wordt het meestal wel een succes...

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 13:15 schreef Unknown het volgende:
zou toch idd een kopen, dan is hij van je zelf, als je een regt bij namezero, zijn zij de eigenaar en als je later wat ander wil wordt dat problematisch
Ik wil er nu 1 kopen. nl-domein.
Ik heb vrijdag aangevraagd en nog niet eens 1 mail terug gehad, hoe ver het er mee staat :(

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 13:57
gewoon investeren, geen gekke dingen doen en er hard voor werken... dan wordt het meestal wel een succes...
Ga jij dan maar eens investeren in een lesje "Schrijven met hoofdletters en punctuatie." Doe geen gekke dingen en werk er eens hard voor zou ik zeggen :)

Domeinnamen kun je gemakkelijk gratis bemachtigen; je moet je alleen tevreden stellen met wat minder. (Namezero roelt, want je kunt de banner nog steeds gewoon niet laten verschijnen!) :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Doe het gewoon op een gratis account van HetNet. Geen banners, snel, en makkelijk. Mocht het een succes worden dan kun je een echt domein registreren bij een echte hosting-provider.

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Op woensdag 24 januari 2001 14:13 schreef Mr_Atheist het volgende:

(Namezero roelt, want je kunt de banner nog steeds gewoon niet laten verschijnen!) :)
Ja, dat is heel leuk. Het zou ook wel fijn zijn als ze erbij zetten hoevaak je je actual URL mag veranderen. Blijkbaar is dat dus 1 keer!!!!! Ik had dus op dat monent onzin ingevuld...dag domeinnaam!!! Ik die gasten gemailt en het probleem voorgelegd. Krijg je de eerste keer zo'n verhaaltje dat je heb maar een keer kan veranderen. De tweede keer vriendelijk gevraagd of ze me dan nog een keer los konden zetten, krijg je zo'n standaard generated e-mail terug!!!!! Stelletje prutsers daar!!!! Voor mij hebben ze het helemaal verpest. Het blijven een stelletje zero's.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• Metzie
  • Laatst online: 08-05 17:24

Metzie

Nyaano !

op www.subhosting.nl kan je voor F55 per jaar + eenmalig F35 registratiekosten een domain laten registreren (ook normale NL domeinen)
1 telefoontje is genoeg om binnen 3 uur je dns entries te laten verwijzen naar andere Ip's. (plus ongelimiteerd subdomains zover i weet)
Ik heb er in ieder geval we mijn .NL dmain laten registren (www. metzie.nl)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Pagina: 1