Toon posts:

[MSN]Persoonlijk bericht kan ik niet wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in MSN 7.5 mijn persoonlijk bericht wijzig en ik start de PC opnieuw op staat er telkens weer mijn oude vorige persoonlijk bericht.
Ik krijg dit oude bericht met geen mogelijkheid verandert in een nieuw bericht zodat het blijft staan als ik de PC opnieuw start.

Iemand een idee hoe dit kan en hoe op te lossen?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Dan moet je eerst ff MSN afmelden doen, in plaats van gelijk af te sluiten :)

[ Voor 3% gewijzigd door GGS_VR6 op 20-03-2006 16:32 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
gebruik je IE om te wijzigen of kladblok??

iig je moet kladblok gebruiken en ff ctrl + f gebruiken om te kijken waar je moet zijn. (word gaat ook wel dacht ik)
Modbreak:Reageer liever ontopic

[ Voor 16% gewijzigd door Spider.007 op 20-03-2006 18:51 ]

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54

Kvn

kami124 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:27:

iig je moet kladblok gebruiken en ff ctrl + f gebruiken om te kijken waar je moet zijn. (word gaat ook wel dacht ik)
:/

Verwijderd

Wat een reactie :D

iig, Met GGS_106 :)

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26

Yup :+

@TS: wat gebeurt er als je je personal text veranderd en je logt jezelf uit en opnieuw in?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik me afmeld en aanmeld staat het persoonlijke bericht erwel
Echter ik meld me nooit af, MSN staat altijd aan en als ik de PC uitzet en weer op start is het gewijzigde persoonlijke bericht weer weg en staat er weer het oude bericht.

Maar ik snap niet wat de kladblok en word ermee te maken heeft, wijzigen van persoonlijk bericht kan namelijk gewoon in MSN zelf

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Het snel worden je programma's beëindigd als je Windows afsluit? Heb je ooit de waarde van 20.000 ms veranderd naar een lagere waarde, zodt MSN wellicht geforceerd afsluit? Wat gebeurt er met je personal message als je MSN gewoon afsluit zonder eerst af te melden?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Windows wordt normaal afgesloten, heb nooit ergens een waarde veranderd.

Zoals ik al zei, de nieuwe personal message wordt dus niet opgeslagen als ik windows afsluit, na een nieuwe start komt de oude personal message weer te voorschijn.
(oud is dus de allereerste personal message die ik heb gebruikt in msn na installatie)

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59

Modbreak:Reageer liever ontopic
ahaa na 10 keer nog eens doorgelezen te hebben snap ik de fout eindelijk. Ik dacht namelijk dat je msn chatgeschiedenis wou wijzigen. Ik dacht al van jouw pc werkt wel erg tegen als je dat niet lukt/kan.

btw ik heb hier eigenlijk ook een beetje last van. Dan reboot ik mijn pc en staat er nog in welk muziekje ik daarvoor luisterde of staat er ineens mijn status van 3 maanden geleden in :P. volgensmij is dit gewoon een communicatiefout van msn met de server of iets dergelijks.

[ Voor 29% gewijzigd door kami124 op 21-03-2006 20:42 ]

Pagina: 1