Hoe sessie sluiten op SUN Blade 2500

Pagina: 1
Acties:

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-01 19:17
Hallo Mensen,

Hoe sluit ik een sessie (user logout) op SUNOS 5.8. Ik heb alleen nog een bureaublad en kan met rechtermuisknop een shell openen.

BVD

Verwijderd

eeehhh:
code:
1
ps -fu <jouwusername> | awk '{print $2}'|xargs kill

Heb je een gecustomiseerde omgeving ofzo? Zowel Gnome als CDE als OpenWindows kennen een logout knop, normaliter.

• Klaaz Vaak
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:33:
eeehhh:
code:
1
ps -fu <jouwusername> | awk '{print $2}'|xargs kill

Heb je een gecustomiseerde omgeving ofzo? Zowel Gnome als CDE als OpenWindows kennen een logout knop, normaliter.
Dat zou ik ook denken. Maar staan hier iets van 100 van die dingen op een rij. En heb bij allen hetzelfde probleem.

Verwijderd

Welke desktop gebruiken ze? Maken ze gebruik van een nfs share voor de homedirectories? Zijn de profiles voor $jouwdesktopomgeving aangepast?

• Klaaz Vaak
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:41:
Welke desktop gebruiken ze? Maken ze gebruik van een nfs share voor de homedirectories? Zijn de profiles voor $jouwdesktopomgeving aangepast?
OpenWindows heb ik gekozen bij het starten. Op de andere vragen kan ik je geen antwoord geven :)
Maar bovenstaande oplossing moet dus werken, zonder vervelende bijwerkingen? :)

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 21:10

zAo

GPLv2 Fanboy

Klaaz Vaak schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:51:
[...]

OpenWindows heb ik gekozen bij het starten. Op de andere vragen kan ik je geen antwoord geven :)
Maar bovenstaande oplossing moet dus werken, zonder vervelende bijwerkingen? :)
Het killt simpelweg al jouw processen, dus ook als je nog iets anders hebt draaien!
Pagina: 1