Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Zoek ook even op PD70X hier op het forum en op DPZ, is een erg goede image tank. Doet 1GB in minder dan 2 minuten. Voordeel van deze image tank is onder andere dat er gewone oplaadbare batterijen in gaan (AA, 4x) die in de tank kunnen worden opgeladen, met 1 set batterijen kun je ongeveer 50GB kopieren.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Oops, die PD70X past wel binnen je 3 eisen maar voldoet niet aan image preview... harde eis?
(PS als ik probeer de edit of quote knop te gebruiken krijg ik op dit k*tsysteem een error, sorry dus voor 2x post)
(PS als ik probeer de edit of quote knop te gebruiken krijg ik op dit k*tsysteem een error, sorry dus voor 2x post)
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Een maat van me heeft onlangs een Vosonic gekocht. Type weet ik niet precies meer (denk een 6230), maar hij was niet al te duur (iets van E250,-) en hij is nagenoeg net zo snel als mijn PD70x.
Verwijderd
De PD70X is een stuk sneller, maar je geheugenkaartje moet die snelheid wel aankunnen anders merk je inderdaad geen verschil..koraks schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:04:
Een maat van me heeft onlangs een Vosonic gekocht. Type weet ik niet precies meer (denk een 6230), maar hij was niet al te duur (iets van E250,-) en hij is nagenoeg net zo snel als mijn PD70x.
Dit draadje, nota bene op dezelfde pagina (scroll eens een beetje naar beneden), heeft al 318 berichten.
ik wil een image tank, maar welke, tests ?
ik wil een image tank, maar welke, tests ?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()