Ik heb een aopen 48x cd-rom, die wel eens moeite heeft cd's te lezen (hij probeert steeds de cd even te lezen, stopt even probeert het weer opnieuw en zegt uiteindeljk dat het apparaat niet klaar) als ik ze in de zade heb gelegd. Is dit te verhelpen met een driver van aopen ipv de standaard vna win 98se?
Verwijderd
Ik heb dezelfde cd-rom drive, en heb windows 2000 draaien. Ik kan je niet helpen met windows98, maar hij werkt goed in win2k.
Misschien een goed idee om over te stappen?
Grtz
Silk
Misschien een goed idee om over te stappen?
Grtz
Silk
Geen problemen met het lezen van cd's? Trouwens als hij problemen heeft maakt hij ook een gek geluid alof hij aanloopt. Weleens van gehoord
Verwijderd
Ja dat geluid ken ik wel.
Doet hij dat bij zelfgebrande cd's?
Als een vriend van mij een cd brandt op 8speed kan ik ze niet lezen.
Dat ligt niet aan de drivers, maar aan de cdrom-drive.
Grtz
Silk
Doet hij dat bij zelfgebrande cd's?
Als een vriend van mij een cd brandt op 8speed kan ik ze niet lezen.
Dat ligt niet aan de drivers, maar aan de cdrom-drive.
Grtz
Silk
Ik heb de driver al op de site van aopen gevonden, dus dat is niet nodig. Thanx anyway.
Het "aanlopen(?)" gebeurt bij gebrande en bij fabriek cd's van spelletjes. Dit doet hij overigens onregelmatig. Een cd waar ik eerst wel last van had doet het nu als een zonnetje!
Het "aanlopen(?)" gebeurt bij gebrande en bij fabriek cd's van spelletjes. Dit doet hij overigens onregelmatig. Een cd waar ik eerst wel last van had doet het nu als een zonnetje!
Pagina: 1