Volgens mij wil ik een mp3-speler die niet bestaat, maar wellicht heb ik een model over het hoofd gezien. Ik zoek een flash mp3 speler, model 'usb-stick' (geen kabels nodig om op een pc aan te sluiten), met line-in recording mogelijkheden (liefst ook .wav recording) en FM-radio. Dat is nogal wat nietwaar?
. En daarnaast wil ik ook 'normale' aansluitingen, dat wil zeggen 3,5mm headphone en line-in aansluiting. Is dit mogelijk of moet ik dan uitwijken naar niet usb-stick modellen?
Iaudio U2/U3 heeft dat. Klein formaat usb, line in, radio etc.
Echter heb je wel een convertor stukje nodig om hem op je usb poort aan te sluiten. (is namelijk die kleine usb aansluiting die elke mp3speler zowat heeft), maar die verloopstukje wordt er gewoon bijgeleverd.
Echter heb je wel een convertor stukje nodig om hem op je usb poort aan te sluiten. (is namelijk die kleine usb aansluiting die elke mp3speler zowat heeft), maar die verloopstukje wordt er gewoon bijgeleverd.
Hoi
Mijn vorige mp3 speler heeft dat allemaal, op de directe aansluiting na.
Het is de creative n200, maar voor zover ik weet is de v200 precies hetzelfde maar dan groter en directe aansluiting.
Dat lijkt me dan de mp3 speler die je zoekt..
Maar helemaal zeker weet ik het niet, heb verder geen ervaring met de v200.
Het is de creative n200, maar voor zover ik weet is de v200 precies hetzelfde maar dan groter en directe aansluiting.
Dat lijkt me dan de mp3 speler die je zoekt..
Maar helemaal zeker weet ik het niet, heb verder geen ervaring met de v200.
De iRiver Tx0 serie kan dit. Heeft alleen geen .wav recording, maar wel mp3. Je had trouwens zelf ook wel even op zoek kunnen gaan. Als je gewoon bij een webshop kijkt bij de grote merken dan zul je gauw genoeg een speler tegenkomen die aan je eisen voldoet.
Mijn vorige MP3-speler was een MSI Mega Stick 256 MB en die heeft ook dat gene wat jij zoekt:
- FM Radio
- Micro ingebouwd
- Line in
- Line out
- Stick
Ik weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn ...
- FM Radio
- Micro ingebouwd
- Line in
- Line out
- Stick
Ik weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn ...