Ik heb een Kiss DP-600 aangeschaft en afgezien van wat bugs ben ik aardig tevreden over de kwaliteit van dit apparaat. Een ding lukt me trouwens niet en dat is ondertiteling krijgen wanneer ik een DVD stream van het netwerk. De speler speelt de eerste VOB af. Dit kan bijvoorbeeld het DVD menu zijn, maar daar kun je niks selecteren, alleen skippen naar de volgende Vob file.
Ik heb geprobeerd met Vobsub de subtitles te rippen en heb ze vervolgens in dezelfde directory gezet, maar nog steeds lukt het dan niet. Ik heb de volgende software getest om te proberen om het voor mekaar te krijgen: Kiss PC link, EZlinkNG en FreeKiSS en bij geen van drieeen krijg ik het voor elkaar.
Is er wel ondertitel support op oudere modellen van KiSS? Of is er een truukje om dit voor elkaar te krijgen?
Ik heb geprobeerd met Vobsub de subtitles te rippen en heb ze vervolgens in dezelfde directory gezet, maar nog steeds lukt het dan niet. Ik heb de volgende software getest om te proberen om het voor mekaar te krijgen: Kiss PC link, EZlinkNG en FreeKiSS en bij geen van drieeen krijg ik het voor elkaar.
Is er wel ondertitel support op oudere modellen van KiSS? Of is er een truukje om dit voor elkaar te krijgen?
Beauty is in the eye of the beerholder