Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

aansluiting sony versterker xm-601

Pagina: 1
Acties:

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 19:17
ik heb een versterker gekregen welke ik wil aansluiten op mijn walkman. Ik heb de stekker/connector voor de stroom alleen niet.

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/7122/dscn27746fr.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/7153/dscn27754vz.th.jpg

Nu kun je voor zo een oude versterker niet makkelijk een pinout vinden dus ik hoopte dat iemand hetzelfde apparaat heeft.

De vraag is dus, waar kan ik zo een stekker vinden, of waar moet + en - op aangesloten worden..??

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 16:26

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Kan je niet uitzoeken wat de massa is (multi meter, 1 pen tegen de behuizing en dan alle 5 de pinnetjes af) en dan dus de min daarop aansluiten en dan willekeurig op de overige stekkertjes 12v zetten? Of knal je hiermee de versterker kapot?

.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 20:24

Romke

Dieselhead

opzich niet, maar volgens mij moet er daarvoor al een stroom lopen ;)

Je kunt wel proberen om em open te maken en te kijken waar welk lijntje naartoe loopt.
Als je een beetje ervaring in electronica hebt kom je daar een heel eind mee :)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
*KUCH* 27Wx4?? Waar wil je dat ding voor gebruiken? Menig radio heeft nog meer vermogen dan deze amp :D

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 19:17
Dit topc is van gisteren, ondertussen heb ik mijzelf maar een sony cdx-gt500 aangeschaft. prachtapparaat.

Die versterker ga ik nu gebruiken voor in de keuken.. op een oude psu aansluiten..

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone