Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment van schrijven ben ik op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon om mijn Nokia 8855 pre-paid te vervangen. Nu ben ik persoonlijk erg gecharmeerd van de volledige mp3 speler integratie hype die veel nieuwe series bieden.
Omdat ik momenteel beschik over een erg fijne sennheiser nek-headphone in combinatie met mijn cheapo mp3 speler (welke ik dus volledig wil vervangen door mn telefoon) heb ik de voorkeur om deze te kunnen blijven gebruiken i.t.t. de crappy oordopjes die je meestal meegeleverd krijgt.

Helaas zijn er naar mijn weten maar enkele toestellen op de markt waarvan ik weet dat er een 3.5mm minijack headphone op geplugged kan worden. Dit zijn
  • Sony Ericsson's W*** walkman serie
  • Motorola Rokr
  • Nokia N-serie
Om verschillende redenen en het feit dat ik best wel een design mierennuker ben vallen alle genoemde toestellen eigenlijk voor mij af. Ik neig nog het meest naar de SE w810i maar zo'n candybar model zonder slide/clam/etc. functie is ook zo...mjah, simpel.

Weet iemand nog een alternatief wat ik over het hoofd zie?

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 23:45
Voor andere telefoons, bijvoorbeeld alle nieuwe SE telefoons, zijn op ebay gewoon adapters te koop (5 tot 10E) waar je je eigen headphone op aan kunt sluiten.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:20

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

ook voor de samsungs zijn bij de diverse online shops gewoon omwisselstekkertjes te koop voor nog geen 10 eu. Ik zou er mijn keus dus niet van laten afhangen.

youtube.com/@hisrep