nieuw systeem met name om te gamen

Pagina: 1
Acties:

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Geachte medetweakers,

momenteel bezit ik een pc met de volgende specs:

AMD 2800 xp +
Geheugen 512.
audigy geluidskaart
Radeon 9600 pro 512 mb

Aangezien ik graag game en nog wel eens wat andere dingen doe op de pc, zit ik mijzelf af te vragen of het noodzakelijk is om binnen een half jaar tot vervanging van mijn systeem over te gaan.
Ik wil graag een systeem wat nog een poosje mee kan. Momenteel speel ik graag bf 2 maar wil ook armed assault gaan spelen. Momenteel lukt bf 2 goed op dit systeem.

Kan iemand mij een advies geven of het zinvol is om een nieuw systeem te kopen binnen een halfjaar ? Of is het zinvoller om nog een ,jaartje te wachten ?

Groet

Rick :>

rkwinkel

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 12:58

Il Ljama

Spits ya in the face!

ik zou eerst eens aangeven wat je wel zou willen doen en nu niet kan doen. Je geeft aan bf 2 te spelen op je huidige systeem. Gaat dat niet lekker meer? Als dat nog pima gaat, zou ik nog niet upgraden. Ik zou pas upgraden als een of meer componenten een bottelneck gaan vormen voor wat je ermee doet. Eerder is zonde. Ik heb zelf ook een 2800+ maar dan met een 9700 pro en wqcht nog mooi even tot ik echt vind dat het gamen niet meer gaat.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Jaartjes wachten is altijd zinvol. Want dan is er weer nieuwe hardware. Dus het blijft altijd doorgaan en dan blijf je zitten met je huidige onderdelen. Er komen altijd nieuwe dingen uit. Dus bepaal zelf of het vloeiend moet lopen, op high settings of gewoon het moet doen.

Verwijderd

rkwinkel schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:23:
Momenteel speel ik graag bf 2 maar wil ook armed assault gaan spelen. Momenteel lukt bf 2 goed op dit systeem.

Kan iemand mij een advies geven of het zinvol is om een nieuw systeem te kopen binnen een halfjaar ? Of is het zinvoller om nog een ,jaartje te wachten ?
Hou er rekening mee dat over een jaar DDR, AGP kaarten niet goed te kopen meer zijn, dat wordt dan een nieuwe PC.
Je zou 512MB erbij kunnen zetten, maar als BF2 goed draait hoeft dit voor jou niet, aan wat twijfel je als het gewoon goed gaat?