ik heb nu een standaart packard bell pc, ja weet het had ik niet moeten doen maar mijn vader heeft die gegeven en dacht dat hij het goed deed.
specs:
CPU Type Intel Pentium 4, 2933 MHz (22 x 133)
Moederbordnaam Gigabyte GA-8I915PM (dus een standaart moederbord waar je geen flikker mee kan)
Geheugen 1024mb Dual channel (ddr)
videokaart: pci-e ati x600 pro (oid)
ik wil nu dat mijn pc spellen beter kan draaien wat moet ik hier dan als eerste vervangen, zelf dacht ik meteen alles maar zoveel geld heb ik niet. Die processor is eigenlijk nog wel goed (in mijn ogen), maar mijn videokaart niet denk ik, dus als ik een andere videokaart wil moet ik meteen een andere kast (anders past die koeling niet) een andere voeding (dit is te weinig) en een ander moederbord (anders kan ik die koeling niet zelf regelen.)
dus mijn vraag is: waarmee moet ik beginnen als ik mijn pc beter wil maken.
zelf wil ik eigenlijk dat mijn pc er zoiets uit komt te zien (op het einde):heb je verbeteringen van ongeveer de zelfde prijs zeg het dan
Amd Athlon X2 3800+ (of miss beter een Athlon 3800+ voor meer snelheid)
Moederbord: weet ik niet, het liefst een waar 2 videokaarten op kunnen (pci-e)
Geheugen: 2048 Dual channel (ddr amd heeft nog geen ddr2 dacht ik)
Videokaart: weet ik ook niet (iets van een 6800 XT oid mag ook ati zijn) heel misschien al meteen 2
alvast bedankt, heb je verbeteringen zeg het dan want ik weet er niet zoveel van eigenlijk.
specs:
CPU Type Intel Pentium 4, 2933 MHz (22 x 133)
Moederbordnaam Gigabyte GA-8I915PM (dus een standaart moederbord waar je geen flikker mee kan)
Geheugen 1024mb Dual channel (ddr)
videokaart: pci-e ati x600 pro (oid)
ik wil nu dat mijn pc spellen beter kan draaien wat moet ik hier dan als eerste vervangen, zelf dacht ik meteen alles maar zoveel geld heb ik niet. Die processor is eigenlijk nog wel goed (in mijn ogen), maar mijn videokaart niet denk ik, dus als ik een andere videokaart wil moet ik meteen een andere kast (anders past die koeling niet) een andere voeding (dit is te weinig) en een ander moederbord (anders kan ik die koeling niet zelf regelen.)
dus mijn vraag is: waarmee moet ik beginnen als ik mijn pc beter wil maken.
zelf wil ik eigenlijk dat mijn pc er zoiets uit komt te zien (op het einde):heb je verbeteringen van ongeveer de zelfde prijs zeg het dan
Amd Athlon X2 3800+ (of miss beter een Athlon 3800+ voor meer snelheid)
Moederbord: weet ik niet, het liefst een waar 2 videokaarten op kunnen (pci-e)
Geheugen: 2048 Dual channel (ddr amd heeft nog geen ddr2 dacht ik)
Videokaart: weet ik ook niet (iets van een 6800 XT oid mag ook ati zijn) heel misschien al meteen 2
alvast bedankt, heb je verbeteringen zeg het dan want ik weet er niet zoveel van eigenlijk.