Toon posts:

[Word] A buffer overun has been detected which ....*

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
A buffer overun has been detected which has corrupted the program's internal state.

Deze foutmelding krijg ik dus, het enige dat ik gevonden heb is voor de italiaanse versie.

http://support.microsoft.com/kb/555123/en-us

Weet iemand hoe ik dit probleem makkelijk kan oplossen.

Verwijderd

Bij welk programma??

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:09:
A buffer overun has been detected which has corrupted the program's internal state.

Deze foutmelding krijg ik dus, het enige dat ik gevonden heb is voor de italiaanse versie.

http://support.microsoft.com/kb/555123/en-us

Weet iemand hoe ik dit probleem makkelijk kan oplossen.
Hmmm, waar reageer jij op ? Dit is een zo algemeen gestelde openingspost, dat niemand er hier chocolade van kan maken. Wellicht eerst eens de FAQ's lezen voordat je verder gaat ?

Verwijderd

Topicstarter
Zosnel ik Word 2003 opstart krijg ik deze melding

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28
En heb je die oplossingen die bij die KB entry staan ook al geprobeerd?? Misschien ook wel leuk om ff te doen en te vermelden

Hail to the king baby!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 20:24

[ash]

Cookies :9

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit probleem op te lossen?
  • Word al opnieuwe proberen te installeren?
  • Alle template files verwijderd/verplaatst? (nomal.dot e.a.)
  • Nieuwe gebruiker aangemaakt en daarmee getest? (ivm schoon profiel)

[ Voor 16% gewijzigd door [ash] op 20-03-2006 12:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
[ash] schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:20:
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit probleem op te lossen?
  • Word al opnieuwe proberen te installeren?
  • Alle template files verwijderd/verplaatst? (nomal.dot e.a.)
  • Nieuwe gebruiker aangemaakt en daarmee getest? (ivm schoon profiel)
Het is een Workstation die in een domein hangt, ik kan dus geen andere user aanmaken. temp is verwijderd en word kan ik derhalve niet opnieuw installeren.

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-11-2025

kingmuze

so don't fear

Hoe open je word? Gebruik je een document om word te openen? Zoja welk document?

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je krijtg dit dus specifiek bij Word maar je zit ook in een domain? Kan je dan niet beter even contact opnemen met jullie interne helpdesk danwel je systeembeheerder? :)

In ieder geval - Word vragen zijn betr op z'n plek in Officesuites en -software - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Officesuites en -software

Verwijderd

Topicstarter
kingmuze schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:24:
Hoe open je word? Gebruik je een document om word te openen? Zoja welk document?
Nee ik open hem gewoon met een leeg document

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 20:24

[ash]

Cookies :9

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:24:
Het is een Workstation die in een domein hangt, ik kan dus geen andere user aanmaken. temp is verwijderd en word kan ik derhalve niet opnieuw installeren.
Met een andere user aanloggen dan?
Wat bedoel je met temp? De folder bestemd voor tijdelijke bestanden of de template? Ik doel dus op de template(s) die geladen worden zodra word gestart wordt, normal.dot is daar 1 van.

Daarnaast lijkt het me (zoals elevator ook al aangeeft) een zaak voor de partij die jouw werkstation beheerd en niet voor ons op GoT.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik vrees dat ik hier een slotje aan ga hangen.

F_J_K in "Visual C++ buffer underrun bij Norton An..." is redelijk duidelijk welke informatie je allemaal zou kunnen en moeten vermelden in een topictstart en daar zie ik bar weinig van terug.

Een makkelijke oplossing is er waarschijnlijk (behalve de helpdesk bellen) niet; daarvoor is het probleem te exotisch en als ik het goed begrijp zit je met een useraccount administrator werk te doen. Da' werkt niet zo best. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.