Heeft iemand ervaring met het installeren van linux (debian) op een LH3 netserver van HP? Ik heb hier één staan waar ik graag linux op zou willen gooien. Alleen heb ik er niet zo direct ervaring mee.
Ik weet wel dat het geen normale install zal zijn, maar ik had voor de grap toch maar een debian cd in de lade gestoken en em laten rebooten. Op het eerste zicht leek dat te gaan lukken maar hij verslikt zich op de Symbios raid controller (denk ik). Voor zover ik kan nagaan wil de kernel hem niet herkennen. Wat gegoogled maar daar blijkt dat er voor controller in kwestie wel degelijke ondersteuning zou moeten zijn.
Iemand ideeën of suggesties? thx!
Edit: het gaat om deze SCSI adapter:
SymBIOS SYM53c895
Ik weet wel dat het geen normale install zal zijn, maar ik had voor de grap toch maar een debian cd in de lade gestoken en em laten rebooten. Op het eerste zicht leek dat te gaan lukken maar hij verslikt zich op de Symbios raid controller (denk ik). Voor zover ik kan nagaan wil de kernel hem niet herkennen. Wat gegoogled maar daar blijkt dat er voor controller in kwestie wel degelijke ondersteuning zou moeten zijn.
Iemand ideeën of suggesties? thx!
Edit: het gaat om deze SCSI adapter:
SymBIOS SYM53c895
[ Voor 5% gewijzigd door netsensei916 op 20-03-2006 13:43 ]
"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"