Toon posts:

[Gezocht] kalender 'widget' met weekweergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al een tijd rainlendar om mijn agenda in bij te houden maar ben niet tevreden over het resultaat. Ik mis de mogelijkheid om een weekweergave te gebruiken ipv een maandweergave.
Kent iemand een widget met simpele kalender functies die ín de desktop kan worden gezet (is standaard voor widgets, maar toch) en die een weekweergave-optie heeft?
Alvast bedankt!

PS ik heb zowel met google als met de GoT search niet kunnen vinden wat ik zocht, en via Konfabulator (de enige widgetsite die ik ken) kon ik geen kalender widget met deze specifieke optie vinden.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:30

Nibbz

Postmaster General

widgets.yahoo.com

erg veel dingen

13:37

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, maar die widget database is zo te zien geheel gelijk aan die van konfabulator...

Verwijderd

Topicstarter
Konfabulator is overgenomen door Yahoo en gratis beschikbaar geworden. Er zitten erg veel handige en mooie widgets bij, maar niet wat ik zoek. Ik zit erover te denken om een bestaande kalender aan te gaan passen zodta de gezochte funcites aanwezig zijn, of zelf vanuit scratch een eigen widget te gaan schrijven voor Yahoo widget engine.
Tenzij iemand natuurlijk een kalender widget kent die een weekweergave optie heeft... ;)