[FLASH] Scale=Showall parameter probleem

Pagina: 1
Acties:

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:23

AirX

Tweak Guru

Topicstarter
Om een flash animatie in de goede proporties te houden moet je gebruik maken van:

<PARAM NAME="Scale" VALUE="Showall">

Dit werkt bij flashfiles waar de eerste frame even groot is als de anderen goed. Ik heb nu echter een flashfile die eerst een kleinere loading screen heeft en dan komt de grote game.Hij hoeft voor de eerste frames dus niet te scalen. Het probleem is nu dat ik steeds voor de latere (grotere) frames met de rechtermuisknop op die game moet klikken en dan "show all" moet kiezen om het spel fatsoenlijk te spelen, want hij chopped de randen van het spel gewoon af.

Hoe kan ik er voor zorgen dat "Showall" standaard bij alle frames aan staat? Ik wil dit graag in het HTML object definieren.

[ Voor 72% gewijzigd door AirX op 20-03-2006 21:21 ]

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Zoekwoord: Stage.scaleMode :)

• AirX

AirX

Tweak Guru

Topicstarter
Het is niet een door mij gemaakt flashfile. Hij wordt echter wel door een php file geparsed. Bied dit mogelijkheden om die optie aan de file toe te voegen?
Ik kan niets aan de originele .swf file veranderen!

[ Voor 43% gewijzigd door AirX op 20-03-2006 21:20 ]

• AirX

AirX

Tweak Guru

Topicstarter
Als je daar rechtermuisknop > showall doet is het wel goed. Ook in de HTML object staat al: showall. Alleen dat is bij de eerste frame niet nodig, dus schakelt hij het niet in :X

[ Voor 72% gewijzigd door AirX op 28-03-2006 08:03 ]

Verwijderd

Mischien niet de mooiste oplossing, maar waarom die eerste frame dan niet even groot maken ?

• AirX

AirX

Tweak Guru

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:23:
Mischien niet de mooiste oplossing, maar waarom die eerste frame dan niet even groot maken ?
Het gaat er in dit geval om dat ik niets aan de swf kan veranderen. Het zal dus allemaal in het HTML object script moeten of aangestuurd moeten worden door een javascript. Maarhoe? :P

• AirX

AirX

Tweak Guru

Topicstarter
Laatste kickje en poging om het op te lossen. Dat zo iets simpels zo moeilijk op te lossen kan zijn 8)7
Pagina: 1