Ik had last van voortdurende freezes op mijn Terminator P4 533
Na eerste "alle" andere dingen uitgesloten te hebben bleef de mogelijkheid om een BIOS update te doen over.
Met "Asus update" is dit veel te gemakkelijk gemaakt, en het gaat "altijd" goed.
Het programma vond zelf een nieuwe BIOS, maar de geupdate BIOS werd bij het controleren niet goedgekeurd. Bestaande BIOS werd niet geaccepteerd, net als alle andere versies die Asus online had staan. Snel de belangrijke dingen online opgeslagen.
En toen moest het toch een keer gebeuren... de herstart...
Het scherm blijft zwart beep-codes: Eenmaal lang, twee maal kort. (videokaart?)
Wel wordt de diskette met BIOS update programma druk gelezen. Lijkt op een werkende boot dus.
Ik denk dat er nu een PCI videokaart in moet omdat AGP niet ondersteunt wordt?
Na eerste "alle" andere dingen uitgesloten te hebben bleef de mogelijkheid om een BIOS update te doen over.
Met "Asus update" is dit veel te gemakkelijk gemaakt, en het gaat "altijd" goed.
Het programma vond zelf een nieuwe BIOS, maar de geupdate BIOS werd bij het controleren niet goedgekeurd. Bestaande BIOS werd niet geaccepteerd, net als alle andere versies die Asus online had staan. Snel de belangrijke dingen online opgeslagen.
En toen moest het toch een keer gebeuren... de herstart...
Het scherm blijft zwart beep-codes: Eenmaal lang, twee maal kort. (videokaart?)
Wel wordt de diskette met BIOS update programma druk gelezen. Lijkt op een werkende boot dus.
Ik denk dat er nu een PCI videokaart in moet omdat AGP niet ondersteunt wordt?
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.