Toon posts:

[IE] Animated Gif's werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn computer, waar Windows XP ENG SP2 op draait, kan ik geen animated GIF's in de browser afspelen. Het animeer-gedeelte werkt niet wat resulteert in een normaal plaatje. Als ik het GIFje echter opsla op m'n bureaublad en vervolgens met Irfanview open, dan zie ik het wel 'bewegen'. Ook een offline gifje openen in Internet Explorer helpt niet. Als ik bijvoorbeeld naar de volgende website ga, dan zie ik geen animated gif: http://www.markwat.com. Wat doe ik verkeerd? Kan zoiets een driverprobleem zijn? Mijn specs:

- Intel Pentium 4 2,8
- 1 gig intern geheugen
- ATI radeon 9700 pro met laatste ATi driver

Ik heb m'n complete C-partitie, inclusief windows, verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Een brakke Windows-installatie is dus geen oorzaak. Ook het vinkje 'play animations' bij de instellingen van IE staat aangevinkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 11:23 ]

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Probeer eens je cache te legen...

Verwijderd

Topicstarter
babba schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:16:
Probeer eens je cache te legen...
Heb ik gedaan en geen resultaat. Ook heb ik gisteren m'n complete C-schijf (inclusief Windows) opnieuw geinstalleerd. (Partitie verwijderd en opnieuw install).

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

[search=animated gif explorer]

Welek oplossingen heb je geprobeerd en werken niet?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 09:24

Maasluip

Kabbelend watertje

Tools -> Internet Options -> Advanced, staat het vinkje bij "Play animations in web pages" aan?

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Staat de optie "Animaties op webpagina's afspelen" misschien uit ?
"Extra" -> "Internet-opties" -> "Geavanceerd" -> "Multimedia" -> "Animaties op webpagina's afspelen"

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

IE != OS dus WOS -> SA.
offtopic:
Hmm, ik krijg weinig Scrabble-punten met die zin...

Zie verder ook [rml]leuk_he in "[ IE] Animated Gif's werken niet"[/rml] - dit is al heel vaak gebraagd en beantwoord op GoT, welke tips helpen niet? Anders gaan we alles weer van voor af aan opnoemen en dat is zonde van jouw tijd :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Staat aangevinkt.
Pagina: 1