DivX maken van VOB op HD

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb, omdat ik geen rip-programma voorhanden had, een VOBje vanaf een DVD gewoon naar de HD gekopieerd. Nou vraag ik me af of ik dit nu vanaf de harddisk nog kan rippen, met iets als smartripper (deze doet het niet, heb ik al geprobeerd.)

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kun je vergeten, was ook mijn eerste fout, alles gelijk kopiëren met explorer. Dat gaat iig niet goed als het een videodvd met regioprotectie is, want dan kopiëer je dus gewoon gecodeerde bestanden, die je never nooit niet af kan spelen/coderen.

Dus: altijd met een ripper doen, bijv. vobdec

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

neej! gewoon kopieren, vobdec erover, en dan flaskmpeg. www.divx-digest.com/ maar eens kijken. Allemaal tutuorials. ideaal :9

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

RgR

Met smartripper werkt het bij mij prima; standaard staat hij wel ingesteld op van DVD rippen, maar je kan ook gewoon ge-encrypte bestanden van je harde schijf decoderen. Weet je zeker dat je de nieuwste versie geprobeerd hebt?

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ja, het vage is dat als ik in smartripper de directory van de vobjes kies, er niets wordt weergegeven. Welke files zijn allemaal nodig voor de DVD dan, ik heb VOB's, IFO's en BUP's. Wat zijn dat?