AOpen HQ-08 heeft maar één 3,5" bay

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 09:55

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Laatst heb ik een AOpen HQ-08 kast gekocht, maar die heeft maar één 3,5" bay. Ik moet dus nu kiezen tussen mijn diskdrive of mijn interne ZIP en dan de andere achter de voorkant van de kast monteren. :(
Uiteindelijk heb ik voor het laatste gekozen, maar het is vreselijk onhandig. Heeft iemand hier een oplossing voor?
btw. stukken er uit zagen is geen optie. :)

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

winnie

de poes...

Waarom koop je niet even een framepje? Kost weinig en werkt ook. Zat bijvoorbeeld standaard bij mijn tapestreamer.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

koop brakets voor je 5,25" bays, plak daar je floppy/zip tussen en koop een frontje met zo'n leuke 3,5" uitsparing... klaar...

He, verdorie, winnie was me voor ;)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Chemist
  • Laatst online: 07-11-2025
Hij bedoeld een frame-pje denk ik .. :)
Zijn overal voor 10,- tot 15,- te koop

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Er zijn rackets zodat je je floppie of zip drive in een cdrom slot kunt schroeven, zit er niet zo mooi uit maar hij zit wel aan de voorkant.

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• wrcveen
  • Laatst online: 23-08 20:32
Ik wil ook die kast, maar op de site van Aopen staat ie er niet meer bij. Terwijl een paar weken geleden hij er nog wel stond. :(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 09:01
Bij mij Zip (intern SCSI) zat gewoon zo'n bracket bij. Dus d'r zit nu een leuke paarse plaat in m'n HX-08 :)

• wrcveen
  • Laatst online: 23-08 20:32
Schaduw; Mmmm... apart want ik zat op pagina http://www.aopen.nl/products/housing/ en daar staat hij er niet bij...

Verwijderd

Ik wil niet vervelend doen, maar de meeste mensen kijken daar naar vóórdat ze tot de aankoop overgaan!

Als je weet dat je 2 3,5" bays moet hebben die van voren toegankelijk zijn, dan let je daar toch op .. tssk tssk.

Maar goed, voor nog geen tientje heb je een bracket-setje ..

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Tja, bij die kast kun je daarom ook een ander front krijgen waar 2 3,5" in kunnen...

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Pagina: 1