Dag iedereen,
in het bedrijf ben ik de allround persoon die instaat voor alles betreft webdesign, emailmarketing, drukwerk, interne IT enz...
Ik heb weer een heuse deadline gekregen voor het maken van een productcatalogus. Eventjes snel uitleggen wat men precies wenst:
Bronbestanden:
Een lijst (tabel) met overzicht van alle producten nl:
Foto | Product Omschrijving | Product Prijs
maw. De producten moeten voorzien zijn van bijhorende productfoto.

Eerst had ik hiervoor Acces geprobeerd om eerst alle gegevens in een tabel te importeren en
daarna aan de hand van een rapport en een klein beetje VB de bijhorende foto te plaatsen maar
dit is niet echt naar wenst. Vandaar dat ik denk dat ik hiervoor mss inDesign kan gebruiken?
Ik heb reeds wat ervaring met dit programma voor eenvoudig drukwerk (flyers, enz..)
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen? Waarschijnlijk zullen er mensen verwijzen naar plug-ins
maar dit had ik liever vermeden tenzij ze gratis zijn.
Wie kan mij verderhelpen aub?
bedankt.
Wouke
in het bedrijf ben ik de allround persoon die instaat voor alles betreft webdesign, emailmarketing, drukwerk, interne IT enz...
Ik heb weer een heuse deadline gekregen voor het maken van een productcatalogus. Eventjes snel uitleggen wat men precies wenst:
Bronbestanden:
- Excel sheet met 3 kolommen: Product Nr | Product omschrijving | Product Prijs
- Mapje met allemaal foto's. Foto's hebben naam van productnummer.
Een lijst (tabel) met overzicht van alle producten nl:
Foto | Product Omschrijving | Product Prijs
maw. De producten moeten voorzien zijn van bijhorende productfoto.

Eerst had ik hiervoor Acces geprobeerd om eerst alle gegevens in een tabel te importeren en
daarna aan de hand van een rapport en een klein beetje VB de bijhorende foto te plaatsen maar
dit is niet echt naar wenst. Vandaar dat ik denk dat ik hiervoor mss inDesign kan gebruiken?
Ik heb reeds wat ervaring met dit programma voor eenvoudig drukwerk (flyers, enz..)
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen? Waarschijnlijk zullen er mensen verwijzen naar plug-ins
maar dit had ik liever vermeden tenzij ze gratis zijn.
Wie kan mij verderhelpen aub?
bedankt.
Wouke