Beste mensen,
Ik heb een probleem met mijn toetsenbordverlichting.
Als ik mijn Powerbook opstart (koud) en het is donker, krijg ik de juiste toetsenbordverlichting. Als ik daarna mijn omgeving lichter maak, gaat (naar behoren) de verlichting uit en wordt ook het contrast van mijn scherm netjes aangepast.
Als ik mijn Powerbook wakker maak uit sleep/deepsleep krijg ik de verlichting niet meer op gang. Als het donker is, of ik maak het donker na het wakker maken van de mac, wordt alleen mijn contrast nog aangepast!
Ik heb dit document al doorgelezen, en krijg dus de foutmelding die bij afbeelding 2 staat! Is er dan toch iets mis met mijn sensors?
Iemand die mij kan helpen?
Spec: 1,67Ghz PowerBook G4 High-Res 15"
OS X 10.4.5 (alle updates installed)
Ik heb een probleem met mijn toetsenbordverlichting.
Als ik mijn Powerbook opstart (koud) en het is donker, krijg ik de juiste toetsenbordverlichting. Als ik daarna mijn omgeving lichter maak, gaat (naar behoren) de verlichting uit en wordt ook het contrast van mijn scherm netjes aangepast.
Als ik mijn Powerbook wakker maak uit sleep/deepsleep krijg ik de verlichting niet meer op gang. Als het donker is, of ik maak het donker na het wakker maken van de mac, wordt alleen mijn contrast nog aangepast!
- Ik heb de settings gecontroleerd, deze staan goed. Verlichting wordt dus ook tijdens de koude start netjes aangezet, mocht dit nodig zijn.
- Ik heb "F8" ingedrukt. Deze geeft aan dat de verlicht aan/uit is, maar hier krijg ik een "niet mogelijk" rondje doorheen. (zoeits -> ø )
Ik heb dit document al doorgelezen, en krijg dus de foutmelding die bij afbeelding 2 staat! Is er dan toch iets mis met mijn sensors?
Iemand die mij kan helpen?
Spec: 1,67Ghz PowerBook G4 High-Res 15"
OS X 10.4.5 (alle updates installed)