Ik zit in omgeving Arnhem, die ping haal ik 's ochtends en 's middags ook makkelijk, maar 's avonds .... tussen de 500 en 1000 !!
Ook met Chello ..
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Ja, wij zien ook wel, dat JIJ iets onnuttigs post!Op dinsdag 23 januari 2001 18:25 schreef aXe het volgende:
Hmmm onnuttige post!!!
Mare ik ben ook wel benieuwd waar Neelsjan naar toe wilt met het plaatsen van deze topic.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Je hebt idd gelijk, dat een vergelijking met andere locaties/netwerken een beetje neerkomt als appels met peren vergelijken. Toch is het ook afhankelijk van welke server je wilt pingen/benaderen. Neelsjan laat duidelijk niet zien over welke UT Servers hij het heeft. Dus wordt het helemaal moeilijk deze topic een nuttige wending te geven.
Mijn favorite servers zijn de Demon UK Instagib servers en deze genereren in het algemeen een ping tussen de 70 en 120. Prima spelen dus. En nog belangrijker, genoeg uitdaging op die server!
Heal the internet ...
Verwijderd
'In UT is de ping hoger dan in Q3, dit is al eerder aan de orde geweest, dat 't in verband stond met 't verschil in protocollen waarmee de spellen werken... vraag me verder niet precies hoe dit zit, maar tis een handig feitje :P'
Meteen de eerste goede reden, die ik hoor om Q3 boven UT te verkiezen!
Om geen flamewar te initieren ga ik maar meteen verder met een ander onderwerp in de hoop deze topic in leven te houden!
Als iedereen nou de ping tijden naar zijn favorite server (UT of Q3) neerzet en dan natuurlijk ook de servernaam, dan kunnen we on-topic toch nog wat info halen... Persoonlijk ben ik geinteresseerd in de UT ping tijden van mensen uit Almere...
Heal the internet ...
Hoi,Op dinsdag 23 januari 2001 18:19 schreef Smarron het volgende:
Ook 's avonds en in het weekend ?
Ik zit in omgeving Arnhem, die ping haal ik 's ochtends en 's middags ook makkelijk, maar 's avonds .... tussen de 500 en 1000 !!
Ook met Chello ..
probeer het eens op 212.187.98.223
Vinman's server
Staat namelijk in arnhem op het chello netwerk, misschien werkt het wat beter. Kan niks garanderen want het gaat gewoon via mijn kabelmodempje
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Maar nu hoor ik de laatste tijd allemaal berichten over dat chello misschien duurder wordt volgend jaar.
Ik wacht ADSL ff af en zie dan wel weer...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Bami is tevreden
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd