Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

ping tijden UT bij chello Eindhoven zeer laag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik haal bijna altijd een ping van tussen de 25 en 50.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-11 20:49

Smarron

The bend

Ook 's avonds en in het weekend ?

Ik zit in omgeving Arnhem, die ping haal ik 's ochtends en 's middags ook makkelijk, maar 's avonds .... tussen de 500 en 1000 !!

Ook met Chello ..

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hmmm onnuttige post!!!

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Mwo, ff voor de duidelijkheid, of je nu Chello/@home hebt of elk ander pakket waarmee je bandbreedte van je ISP moet delen met anderen, kun je je prestaties alleen vergelijken met die van de mensen in je straat/stad. Niet met mensen 100km verderop in Nederland met ook toevallig Chello... :P Alleen als er een landelijke storing is (wat volgens mij nog nooit echt is voorgekomen), is dat misschien interessant. Maar als je snelheid verminderd is op welke manier dan ook, heeft dat 95% van de tijd met je lokale net te maken... :(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 23 januari 2001 18:25 schreef aXe het volgende:
Hmmm onnuttige post!!!
Ja, wij zien ook wel, dat JIJ iets onnuttigs post! :P

Mare ik ben ook wel benieuwd waar Neelsjan naar toe wilt met het plaatsen van deze topic.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Mja, nou misschien heb ik een richtinkje gegeven, iemand commentaar daarop?

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Nah, laat ik maar een poging doen... :)
Je hebt idd gelijk, dat een vergelijking met andere locaties/netwerken een beetje neerkomt als appels met peren vergelijken. Toch is het ook afhankelijk van welke server je wilt pingen/benaderen. Neelsjan laat duidelijk niet zien over welke UT Servers hij het heeft. Dus wordt het helemaal moeilijk deze topic een nuttige wending te geven. :?

Mijn favorite servers zijn de Demon UK Instagib servers en deze genereren in het algemeen een ping tussen de 70 en 120. Prima spelen dus. En nog belangrijker, genoeg uitdaging op die server! >:)

Heal the internet ...

Verwijderd

Nog maar een handig weetje dan, omdat dit geloof ik maar de wending is:
'In UT is de ping hoger dan in Q3, dit is al eerder aan de orde geweest, dat 't in verband stond met 't verschil in protocollen waarmee de spellen werken... vraag me verder niet precies hoe dit zit, maar tis een handig feitje :P'

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Thx, das idd leuk om te weten.
Meteen de eerste goede reden, die ik hoor om Q3 boven UT te verkiezen! :)

Om geen flamewar te initieren ga ik maar meteen verder met een ander onderwerp in de hoop deze topic in leven te houden! :)
Als iedereen nou de ping tijden naar zijn favorite server (UT of Q3) neerzet en dan natuurlijk ook de servernaam, dan kunnen we on-topic toch nog wat info halen... Persoonlijk ben ik geinteresseerd in de UT ping tijden van mensen uit Almere...

Heal the internet ...

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Op dinsdag 23 januari 2001 18:19 schreef Smarron het volgende:
Ook 's avonds en in het weekend ?

Ik zit in omgeving Arnhem, die ping haal ik 's ochtends en 's middags ook makkelijk, maar 's avonds .... tussen de 500 en 1000 !!

Ook met Chello ..
Hoi,
probeer het eens op 212.187.98.223
Vinman's server

Staat namelijk in arnhem op het chello netwerk, misschien werkt het wat beter. Kan niks garanderen want het gaat gewoon via mijn kabelmodempje ;)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Topicstarter
ik wil niet ergens naar toe. ik vroeg het me alleen ff af omdat ik sinds maandag UT online speel. en als ik naar de andere kijk heeft zeker 95% een hogere ping. en omdat ik daar geen ervaring mee had vroeg ik me dat ff af. zeker omdat UPC boven de rivieren nogal kut schijnt te zijn maar hier in Eindhoven toppie

Verwijderd

Topicstarter
o, ja aXe

Mb RAM, ASUS V7700 GeForce 2 GTS 32 Mb Pure, Iiyama Vision Master Pro 451, IBM 30 Gb HD, Pioneer 16x40 DVD, A-BIT KT7 RAID, A-Open HQ08 Grijze Kast, SB Live!, Logitech Mouseman Wheel Optical, Logitech Internet Keyboard

lekker nuttige informatie >:)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Heb hier (friesland) helemaal niet zo'n last van trage downloads of sites. Spelen was in een bepaalde periode vet ideaal zelfs (wintervakantie tot voorjaarsvakantie vorig jaar) maar de laatste tijd game ik niet zo vaak meer, ben wat uitgekeken op fps enzo, speel nu meer RPG games. Chello is echt wel verbeterd. Toen ik die nieuwe terayon kreeg was ik helemaal blij :) haalde gewoon 160 kb dag en nacht B-) En dat mensen zeggen dynamisch ip is wel zo maar jij hebt de controle om te zeggen ik wil ff een nieuw ip.
Maar nu hoor ik de laatste tijd allemaal berichten over dat chello misschien duurder wordt volgend jaar. :(
Ik wacht ADSL ff af en zie dan wel weer...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
@home is laatste maanden ook een stuk beter ping 30-40 tegenover vorig jaar 200-300
Bami is tevreden 8-)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

ik ping ineens 700+ naar UTwente:?:? érg raar, weten jullie daar meer van.. :? ik heb Chello Nijmegen...
Pagina: 1