Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TomTom maps bekijken vóór aanschaf?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuw GPS systeem (stand-alone of icm een PocketPC) en ben geintereseerd in de Tomtom kaarten. Is er een manier om de kaarten vóór dat ik een GPS-systeem koop, te bekijken? Ik zou deze namelijk graag met de Garmin die ik nu heb (zo'n 6 jaar oud met Mapsource Europe 7) vergelijken.. (Dit is dus géén aansporing tot Warez, ik wil enkel kijken hoe gedetailleerd de kaarten zijn..)

Alvast Bedankt

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06
Ga naar een winkel waar ze tomtom verkopen. Je mag er dan best wel ff mee spelen..

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 14:44

Barrycade

Through the...

De Tom Tom's hangen gewoon bij de ANWB winkels als demo. En waarschijnlijk ook bij de Halforts etc.

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik even doen. Bedankt!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 20:50
bij onze halfords hangen idd gewoon tomtom en andere waarmee je kan spelen :P

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
Je kan bij leasebedrijven ook een tomtom go voor een dag huren kost dacht ik 5 euro per dag :P

Verwijderd

-Daniël- schreef op maandag 20 maart 2006 @ 07:34:
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuw GPS systeem (stand-alone of icm een PocketPC) en ben geintereseerd in de Tomtom kaarten. Is er een manier om de kaarten vóór dat ik een GPS-systeem koop, te bekijken? Ik zou deze namelijk graag met de Garmin die ik nu heb (zo'n 6 jaar oud met Mapsource Europe 7) vergelijken.. (Dit is dus géén aansporing tot Warez, ik wil enkel kijken hoe gedetailleerd de kaarten zijn..)

Alvast Bedankt
Kan vast wel bij een verkooppunt of anders ken je vast wel iemand die de TT kaarten in bezit heeft. Maar waarom zo'n raar vergelijk. Waarom wil je de TeleAtlas kaarten van slechts een paar maanden oud vergelijken met kaarten van 6 jaar oud?
Pagina: 1