Hoofdtelefoon voor de pc, Draadloos SHG8100?

Pagina: 1
Acties:

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 12:46
Hai allemaal

Op dit moment gebruik ik een Platronics audio 70 (in een ander topic noemde ik per ongeluk de audio 90) headset voor gamen en muziek luisteren. Alleen na 3 jaar trouwe diesnt begint deze af te takelen. Het is dus tijd voor een nieuwe hoofdtelefoon.

Ik heb al besloten dat ik de microfoon en hoofdtelefoon LOS van elkaar wil hebben deze keer. Ik heb al onderzoek gedaan en voor mijn benodigdheden is ze zalman microfoon de beste in zijn klasse. Dus die komt er zowieso.

Aangezien ik ook regelmatig zonder microfoon zit, ben ik op zoek naar een goede hoofdtelefoon. Liefst 1 die ook draadloos is, maar dan wel voor een schappelijk prijs, en een beetje design (het oog wil ook wat)

Ik heb al wat rondgezocht, en ik had al een paar voorkeuren:
Zalman 5.1 (wel met draad en schijnt ook op GoT slecht te zijn voor muziek)
Medusa 5.1 (weer met draad)
Icemat siberia (men schijnt er lovend over te zijn met gamen EN muziek)

Mijn voorkeur gaat echter uit naar een goede (max 125 euro) headset/hoofdtelevoon met een 3,5 mm jack

Browsend over mijn favoriete webshops kwam ik ook een nieuwe offering van Philips tegen: de SHG8100/00

Nou is er 1 probleem, ik kan er naast marketing geblaat verder niks aan ervaringen etc. over vinden.

Mijn driedubbele vraag dus:
Welke hoofdtelefoons zijn geschikt voor mijn situatie (5.1, draadloos, 3,5mm jack, 125 euro max)?
Is het handiger om toch een draadje te nemen?
Heeft er iemand ervaring met de SHG8100?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• Ordos20
misschien ter verduidelijking:

De SHG8100 spreekt me qua design zeer aan (plus dat de batterijen uit zichzelf opladen in rust).

Mijn enige ervaring met hoofdtelefoons is een plantronics 70

Ik zit op dit moment voor stage in India, bij, ja een BPO (TCSL) en om naar een winkel te gaan met het neiuwste van het nieuwste, of een uitgebreide keus in dit soort hoofdtelefoons zit er helaas even niet in (ik heb voor aardigheid de code of conduct even doorgelezen :) )

• Ordos20
Subtiel schopje (na 3 dagen)

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:36
Ik heb ook even een medusa 5.1 in mn bezit gehad... niet om te horen dat geluid en miste wat subwoofer ondersteuning (wat ik ook probeerde).
Mijn oog is nu gericht op de icemat siberia maar ik vraag me af of hij niet teveel muziek doorlaat naar buiten toe (zusje die al zeurt dat ie zachter moet)

*edit*
Mijn vorige headset was een plantronics audio 90 wat mij ook zeer goed is bevallen.
De Siberia heeft een losse mic maar schijnt ook verdomt goed te zijn
*/edit*

[ Voor 23% gewijzigd door Looner op 24-03-2006 17:50 ]