Toon posts:

Meerdere webcams openemen en uitzenden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met een groepje ben ik momenteel een hockeytoernooi aan het realiseren. Dit hockeytoernooi willen we de 72 uur dat het bezig is helemaal opnemen en soms delen van uitzenden op een beamer. Dit willen we graag doen om de toernooibezoeker een extra "feeling" te geven bij het toernooi zodat ze kunnen bekijken wat er gebeurt waar hun niet zijn.

We willen dit graag doen met hooguit 4 camera's als dit mogelijk is, nu is mijn vraag.... wie weet een goed stukje software voor het opnemen en uitzenden.

Hopelijk is mijn vraag duidellijk genoeg
Alvast bedankt.

Verwijderd

Voor de software kan ik je niet echt helpen, maar ik hoop dat je van plan bent om iets betere apparatuur te gebruiken dan een gewone webcam, deze kwaliteit is immers veel te laag om iets deftig op te nemen / uit te zenden, zeker als er al iets van afstand is.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 21:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

En al helemaal wanneer je van plan bent het via een beamer te laten zien, dan rek je de resolutie van een webcammetje op naar een metertje of 2.

Meer dan een soort Tetris met mpg blokjes blijft er dan niet over van je beeld.

Verwijderd

IP cams? Zijn die niet wat?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:29
Je kunt het beste een stel goede camera's (denk eens aan beveiligingscamera's!) huren. Veel evenementenbedrijven kunnen je hiervoor adviseren. Webcams wordt echt kansloos zoals hierboven ook al gesteld werd.

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:15:
Je kunt het beste een stel goede camera's (denk eens aan beveiligingscamera's!) huren. Veel evenementenbedrijven kunnen je hiervoor adviseren. Webcams wordt echt kansloos zoals hierboven ook al gesteld werd.
Bedankt voor de goede tip ik zal eens even rondje bellen, de reden waarom we voor webcams hadden gekozen is dat ze goedkoop zijn en het niet erg is als ze stuk gaan wanneer er bijvoorbeeld een biertje overheen valt ofzo.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:29
Je kunt dan beter waterbestendige buitencamera's huren :P
Pagina: 1