sind eergisteren heb ik de experiabox aangesloten van kpn (planet)
ik weet niet of meerdere mensen dit hebben gedaan maar even het volgende
sinds 3 dagen heb ik toch wat moeite om online te gamen (bf2)
hij zegt in het spel dat ik verbindings problemen heb terwijl mijn internet het gewoon doet.
heb ook de test gedaan bij www.speedtest.nl
en dat ziet er goed uit allemaal.
bovendien kan ik niet in de webinterface komen van de experiabox maar dat is bij kpn bekend dat kan past eind maart.
nu heb ik kpn 2x gebeld en ik wordt binnen 48 uur terug gebeld want de technisedienst kan op afstand alle poorten openen van de router denk zelf dat het daar aan ligt heb ook alle firewall uitgezet en kijken of dat hielp maar helaas.
het is nu ff afwachten maar ik hou jullie wel op de hoogte over hoe en wat.
als mensen hier ook problemen mee hebben dan hoor ik her graag van jullie of dat jullie wat ideeen hebben hoor ik het ook graag
wens verder jullie een fijne zondag en
en tot horens
erik1972
ik weet niet of meerdere mensen dit hebben gedaan maar even het volgende
sinds 3 dagen heb ik toch wat moeite om online te gamen (bf2)
hij zegt in het spel dat ik verbindings problemen heb terwijl mijn internet het gewoon doet.
heb ook de test gedaan bij www.speedtest.nl
en dat ziet er goed uit allemaal.
bovendien kan ik niet in de webinterface komen van de experiabox maar dat is bij kpn bekend dat kan past eind maart.
nu heb ik kpn 2x gebeld en ik wordt binnen 48 uur terug gebeld want de technisedienst kan op afstand alle poorten openen van de router denk zelf dat het daar aan ligt heb ook alle firewall uitgezet en kijken of dat hielp maar helaas.
het is nu ff afwachten maar ik hou jullie wel op de hoogte over hoe en wat.
als mensen hier ook problemen mee hebben dan hoor ik her graag van jullie of dat jullie wat ideeen hebben hoor ik het ook graag
wens verder jullie een fijne zondag en
en tot horens
erik1972