[2003] Windows setup wil bestand niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• Rudolph
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05-2025
Als ik probeer om IIS te instaleren zegt de component Wizard:
Coppy error: Setup can not copy the file ...

Als ik dan voor browse kies en he bestand aan wijs, op de cd of ergens anders blijft deze de melding geven dat hij het bestand niet kan vinden. Als ik dan op Cancel druk komt deze melding met een aantal andere bestanden ook weer terug.

De cd kan hij wel goed lezen wand ik kan het bestand wel gewoon naar de hardeschijf kopieren

Om te proberen om dit te verhelpen heb ik geprobeerd om met de windows CD mijn instalatie te repairen. Dit gaat grotendeels goed, echter krijg ik dan ook op een gegeven moment deze melding en ook dan kan ik het bestand wel vinden maar vind de setup van niet.

Weet er iemand warom hij deze bestanden niet kan vinden en hoe ik er voor kan zorgen dat hij dat wel weer gaat doen?

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Hoort de cd wel bij de installatie van win2k3? Of is het een andere taal/versie/release.

Verder lijkt me toch dat de cd defect zou kunnen zijn. Heb je de mogelijkheid een andere bron te proberen om dat uit te sluiten?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer eens als je zo'n melding krijgt op SHIFT+F10 te drukken zodat je een command box krijgt en het dan nogmaals te copieeren?

Meestal wijzen dit soort problemen overigens op een hardware probleem - danwel fysiek van de CD danwel van geheugen of bv. IDE controllers :)

• Rudolph
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05-2025
De CD welke ik probeerde is de zelfde als waarmee ik de instalatie heb uitgevoerd. Ik heb ook nog geprobeerd om met een andere CD en oom met het orginele imige bestand van MDSNAA via deamon tools wil hij het bestand niet. Om deze reden denk ik dat het niet aan de CD ligt.

Verder heb ik geprobeerd met de Shift+F10, dan krijg ik een menu welke gelijk is als waneer ik de rechtermuisknop in druk, Ik weet niet wat ik hiermee zou moeten kunnen doen?

Verder zal ik als ik thuis ben eens mijn geheugen controleren. Hoe kan ik controleren of de IDE controler niet goed is, is het dan voldoende om een schijfcontrole uit te voeren aangezien die ook via die controler loopt?