Toon posts:

Cooler voor ABIT KT7A ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
duidelijk denk ik ?

Thx ;)

Verwijderd

Ik heb de abit kt7A besteld bij narwal samen met de HQ08 en 1Ghz. Ze zetten geheel gelijk ff in elkaar samen met een globalwin fep32, ik heb voor deze gekozen omdat ie goed coolt en niet zoveel lawaai maakt als fop38.
Echter narwal is importeur van globalwin dus mijn keuze was gelijk al beperkt tot globalwin, misschien dat andere een betere cooler weten.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Coolermaster.

Wil je overklokken?

Trouwens een coolermaster kan je ook gebruiken als je wilt overklokken.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-08 16:43

Sharky

Skamn Dippy!

ik heb een coolermaster van 3 tientjes...koelt best goed (900@1050)

This too shall pass

Verwijderd

Heb zelf een Thunderbird 1000 en KT7a.
Coolermaster erop en klaar.
Neem dan wel die 6h-dp51.

Het beste kun je dan die 'kauwgom' eraf krabben en daar voor in de plaats wat coolpasta (artic silver) gebruiken.
Scheelt weer in temp met overklokken.

Met die Orb's vernaggelen de meeste hun proc bij het plaatsen van de cooler.;)

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:17
Coolermaster 6h-dp51!

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Verwijderd

GlobalWin FOP32-1 die cooler zou ik nemen. Koelt iets minder dan zn erg luidruchtige broertje de FOP38.

Coolermaster zou ik niet doen. Er is wel een versie die aardig goed is, maa rhet haalt het niet bij die FOP32-1.

Verwijderd

Ik heb een Spire ORB van f24,-. 'k moest wel een klein hapje eruit zagen, maar het koelt als een koelkast en het loopt als een trein. Goedkope, stille en coole oplossing als je kunt zagen;).

Verwijderd

Ik heb gehoord dat niet alle koelers even goed passen op de KT7A(-raid) mobo's en dat je zelfs je mobo ermee kan mollen

Wie kan hier meer over vertellen?

Verwijderd

Ik zou in ieder geval geen Super Orb nemen die maken een herrie. :P nog meer dan mijn Ys-Tech. Vriend van mij heeft een PAL6035 is een goede cooler. Zijn Duron 700@900 1.85 V wordt maar 45 C max.

Greetz
Pagina: 1