Mijn broertje heeft mij gevraagd een nieuwe stereo uit te zoeken, en wie ben ik als liefhebbende broer om dat te weigeren?
Ik ben dus verschillende elektronicazaken afgegaan, maar het aanbod viel mij tegen. Of je ziet een stereotoren met twee goedkope boxen voor een veel te dure prijs, of je ziet een home cinema set met 5.1 geluid, die buiten het budget valt. Ik heb ook op internet rondgekeken, maar niets kunnen vinden.
Nu ben ik dus op het idee gekomen om een goedkope dvdspeler te kopen, en hierop een Teufel setje aan te sluiten, om precies te zijn de Concept E. Bij elkaar zal dit ongeveer op de 200 euro komen gok ik. Mijn broertjes kamer is niet zo groot, dus ik denk dat het vermogen van de boxjes genoeg moet zijn.
Zou dit een goed idee zijn? Zie ik iets over het hoofd? Eventuele alternatieven?
Nu ben ik dus op het idee gekomen om een goedkope dvdspeler te kopen, en hierop een Teufel setje aan te sluiten, om precies te zijn de Concept E. Bij elkaar zal dit ongeveer op de 200 euro komen gok ik. Mijn broertjes kamer is niet zo groot, dus ik denk dat het vermogen van de boxjes genoeg moet zijn.
Zou dit een goed idee zijn? Zie ik iets over het hoofd? Eventuele alternatieven?