Toon posts:

Alles in één afspelen Real, Quick, Windows Media

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil graag alle extensies in WinAMP afspelen als het zou kunnen.
Ik heb wel een K-Lite MEGA maar real alternative speelt geen internet stream af.
Is er misschien een goede plugin voor WinAMP of een andere mogelijkheid om alle video en radio senders op het net onder een Media Player onder te brengen?
Bedankt alvast....

Verwijderd

Ik kan het mishebben, maar volgens mij zijn zowel Quicktime als Realplayer niet op andere spelers af te kijken. In ieder geval heb ik deze twee nooit werkende gekregen met Winamp. Misschien is BSplayer wat, die speelt wel achterlijk veel formaten af.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 19:19
Real en Quicktime alternative gebruiken met Mediaplayer Classic (of BSPlayer) werkt perfect.

Maar als je ze echt met Winamp wilt spelen.. weet niet of dat kan.

[ Voor 5% gewijzigd door yohan op 19-03-2006 20:15 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Ah kijk, in dat geval zou ik voor één van bovenstaande gaan. :)

Ik word ook af en toe strontziek van de allerhande mediaspelers die je nodig hebt om verschillende formaten te weergeven, toevallig vooral Quicktime en Realplayer erger ik me groen en geel aan. Als ze dan nog maar iets van een lightweight-player hadden, maar elke speler is minimaal 20mb groot, en zit natuurlijk bomvol met leuke en handige extra's! Alleen die dingen gebruikt geen hond, en wie ze wel gebruikt zit niet te wachten op een alternatief van een ander bedrijf. </complain_mode_off> :)

Verwijderd

Topicstarter
Hay,

:-) ik ben helemaal met je eens chrizs dus. Het is inderdat verschrikelijk. Daroom had ik me gehoopt te beperken tot WinAMP en met behulp van K-Lite Mega codec pack allees te kunnen afspelen. Bovendien WinAMP is naar mn mening het beeste met het ordenen van audio en muziek, uiteraard niet de internet stream vergeten. BsPlayer ga ik eens uitprobeeren. thanks voor de hint TWEAKERS. :-)

Trouwens weet iemand waroom met Firefox, Media Player Power Toys niet af te spelen is op je MSN Space. Via Internet Explorer doet het prima?

Groeten.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:17
Zou BSPlayer niet werken dan kun je ook nog altijd: Zoom Player proberen.

Ik gebruik momenteel Zoom Player WMV 4.51 Pro en speel daar alles mee af naar mijn weten.

VLC moet ook een erg goede player zijn, maar de extensies die de speler af kan spelen word toch vak bepaald door de geinstaleerde codecs.

Maar nog veel succs met je zoektochtje.

• progster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2025
Videolan (VLC) is inderdaad een heel goede player, en deze heeft (in tegenstelling tot wat hierboven beweert wordt) standaard ondersteuning voor een hele hoop codecs. Mocht dit nog niet genoeg zijn (sommige wmv spelen bv niet goed af onder linux) kan je nog altijd instellen om een externe codec te gebruiken.

Verder is videolan ook nog eens opensource en voor bijna elk platform beschikbaar :).

Hmm ik klink precies als een fanboy O+

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal nogmals,

Ik heb maar toch alleen de bs player in gebruik genomen. en alleen voor sommige moeilijke af te spelen streams via WinAMP. Ik wil liever zoals ik zei beperkt blijven tot de WinAMP. Iedereen zou het kunnen weten dat als je allees op een plekje hebt staan heel makkelijk is om videos, audio, stream te beheeren. Tenzij een extra player is die dit boven goed ondersteund dan wil ik wel overwegen om het uit te probeeren. PROGSTER we weten wel dat je van je player houdt, je kan het merken. :-) Zo Houden.

Greets.

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-08 20:07
Gebruik Media Player Classic + Real Alternative + Quicktime Alternative + K-lite Codec Pack (+ VLC Player + foobar2000).

Weinig rommel, en speelt 99% van alle media af ;)

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:20
VLC zou ik doen, knap veel codecs, lekker simpel, geen leuke, handige extra's of wat dan ook.

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:01

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Tja niet iedereen zal dol enthousiast worden van dit antwoord. Maar eh Realplayer slikt bijna alles.
Ik gebruik Realplayer voor het afspelen van alle soorten media en streaming, anders wordt je inderdaad volledig simpel van alle programma's die je moet gebruiken. Voor quicktime ondersteuning moet quicktime wel geinstalleerd zijn, maar vervolgens kan je het openen in realplayer .

(yep er bestaan ook Realplayer liefhebbers)

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-08 22:34
Bhai schreef op zondag 26 maart 2006 @ 00:27:
Gebruik Media Player Classic + Real Alternative + Quicktime Alternative + K-lite Codec Pack (+ VLC Player + foobar2000).

Weinig rommel, en speelt 99% van alle media af ;)
I agree, maar dan zonder VLC en foobar...

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:25
Gebruik Media Player Classic + FFDshow. Speelt alles af.
ojaa ook nog ReaLite en Quicktime Lite (maar je zou ook de Alternatives kunnen nemen).
en ipv MPC/ffdshow kun je ook VLC kiezen (of BSplayer/ffdshow).

voor de groooote muziekcollectie Winamp + DynamicLibrary plugin... maar zodra SongBird verder ontwikkeld is gaat Winamp weg... die begint nu namelijk echt bloated te worden...

:r codecpacks
Pagina: 1