Goede avond iedereen,
Ik ben bezig met Citrix.
Draai het virtueel met VMware op een p4 3,2 GHZ met 384 MB geheugen.
Nu heb ik tijdens de instalatie van Meta Presentation server 4.0 een error:
ik heb daarvoor mijn server opnieuw geinstaleerd maar dat hielp niet.
nu heb ik op de site van Citrix gezocht naar deze error en kwam ik op dit uit:
LINK
Dit is op zich de oplosing zoals het er staat beschreven.
Alleen mijn vraag is hoe gebruik ik msiexec (microsoft installer) in de command line?
Ik heb het geprobeerd via Start -> uitvoeren -> run ... en dan het ingevulde commando wat ze op de site van citrix geven. dan krijg ik alle mogelijk extar functies die mogelijk zijn bij msiexec.
Ik heb het ook geprobeerd via Start -> uitvoeren -> cmd... daar ook weer het ingevulde commando wat ze op de site van citrix geven. Dan zegt cmd: The system cannoi find the specified.
Terwijl het pad waar hij naar toe staat wel klopt.
hier mijn commando dat ik in geef:
Msiexec /i “<O:\MetaFrame Presentation Server\mps.msi>” CTX_MF_AUTH_USERS_GROUP="transalation of NT AUTHORITY\Authenticated Users" /l*v “<n:\>”
wat doe ik fout?
Ik heb mijn best gedaan om het zo goed mogelijk uit te leggen!
ik hoor het wel!
Ik ben bezig met Citrix.
Draai het virtueel met VMware op een p4 3,2 GHZ met 384 MB geheugen.
Nu heb ik tijdens de instalatie van Meta Presentation server 4.0 een error:
ik heb daarvoor mijn server opnieuw geinstaleerd maar dat hielp niet.
nu heb ik op de site van Citrix gezocht naar deze error en kwam ik op dit uit:
LINK
Dit is op zich de oplosing zoals het er staat beschreven.
Alleen mijn vraag is hoe gebruik ik msiexec (microsoft installer) in de command line?
Ik heb het geprobeerd via Start -> uitvoeren -> run ... en dan het ingevulde commando wat ze op de site van citrix geven. dan krijg ik alle mogelijk extar functies die mogelijk zijn bij msiexec.
Ik heb het ook geprobeerd via Start -> uitvoeren -> cmd... daar ook weer het ingevulde commando wat ze op de site van citrix geven. Dan zegt cmd: The system cannoi find the specified.
Terwijl het pad waar hij naar toe staat wel klopt.
hier mijn commando dat ik in geef:
Msiexec /i “<O:\MetaFrame Presentation Server\mps.msi>” CTX_MF_AUTH_USERS_GROUP="transalation of NT AUTHORITY\Authenticated Users" /l*v “<n:\>”
wat doe ik fout?
Ik heb mijn best gedaan om het zo goed mogelijk uit te leggen!
ik hoor het wel!