Toon posts:

19 inch tft schakelt zichzelf uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Samsung syncmaster 930bf
En die gaat op zwart soms,en dan krijg ik een klein vierkantje, met analoog en digitaal,wat knippert.
Heb vanalles al geprobeerd,drivers vanalles
Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Verwijderd

Check je kabels ... als hij geen signaal meer krijgt gaat hij opnieuw naar signaal zoeken en dat is dat vierkantje

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 08:35

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Start je niet een programma op (bijv. een game) die je refresh-rate wijzigt (en boven de 60 of 75 Hz zet). LCD's vinden het niet zo leuk als ze een hoge refresh-rate voor hun kiezen krijgen (heeft ook weinig nut) en gaan dan ook uit of in standby.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
B_O_S_S schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:14:
Start je niet een programma op (bijv. een game) die je refresh-rate wijzigt (en boven de 60 of 75 Hz zet). LCD's vinden het niet zo leuk als ze een hoge refresh-rate voor hun kiezen krijgen (heeft ook weinig nut) en gaan dan ook uit of in standby.
Ik heb de refresh gewoon op 75 staan,maar dat maakt dus niks uit?
Aan je reactie te lezen dan,die kan ook gewoon naar 60 dan?
En doe verder niks geks,en je zou denken dat als de kabel verkeerd zit,hij het helemaal niet zou doen
Zal de kabel wel even checken voor de zekerheid

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:08:
Ik heb sinds kort een Samsung syncmaster 930bf
En die gaat op zwart soms,en dan krijg ik een klein vierkantje, met analoog en digitaal,wat knippert.
Heb vanalles al geprobeerd,drivers vanalles
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik heb ook een Samsung syncmaster 930bf, en krijgt dat vierkante blokje ook, wanneer ik meer dan zoveel minuten mijn pc niet gebruikt/aangeraakt heb, dan zet die automatisch mijn scherm uit, en daarvoor krijg ik dan dat vierkante blokje te zien dat die omschakelt van dvi-vga.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:39:
[...]

Ik heb ook een Samsung syncmaster 930bf, en krijgt dat vierkante blokje ook, wanneer ik meer dan zoveel minuten mijn pc niet gebruikt/aangeraakt heb, dan zet die automatisch mijn scherm uit, en daarvoor krijg ik dan dat vierkante blokje te zien dat die omschakelt van dvi-vga.
Ja dat heb ik ook,maar het probleem is dat deze niet meer terug kan,naar mn desktop
Alleen door de pc uit te zetten,doet hij het weer

Verwijderd

Der zit een knop met een pijltje op de onderkant van het scherm(de vierde knop van links), als je deze indrukt gaat t scherm schakelen tussen DVI en VGA, mischien dat die het dan wel weer doet als je die indrukt, als je scherm weer is uit vliegt!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:36:
Der zit een knop met een pijltje op de onderkant van het scherm(de vierde knop van links), als je deze indrukt gaat t scherm schakelen tussen DVI en VGA, mischien dat die het dan wel weer doet als je die indrukt, als je scherm weer is uit vliegt!
Nee helpt ook niks,snap er werkelijk niks van kabels allemaal goed,drivers staan op digitaal
Heb weinig zin om hem op analoog te zetten eigenlijk
Of zou dat qua beeld niet zoveel schelen?
Pagina: 1