Het probleem:
De bedoeling is dat er via een modem verbinding word gemaakt met een computer op afstand ook via een modem, en dat er dan verkeer mogelijk is op poort 8080 of ieder andere willekeurige TCP/IP poort.
De huidige situatie is als volgt:
Er word met een modem ingebeld op een host computer via PcAnywhere 10.0
Daarna word de verbinding alleen gebruikt om beelden van een webcam te bekijken
Maar aangezien dit zeer omslachtig is en er een beperkte bandbreedte beschikbaar is dit niet werkbaar, en omdat het niet mogelijk is om op deze manier verbinding te krijgen met de host via het TCP/IP protocol ben ik opzoek naar een andere manier.
Nu is mijn vraag of dit te behalen is met een VPN inbelverbinding ?.
Wat heb ik geprobeerd : Ik heb gebruik gemaakt van de GOT search, maar dit was niet echt verhelderend : [rml][ Win2k Pro] VPN server opzetten?[/rml]
externe verbinding met een 56k modem
De bedoeling is dat er via een modem verbinding word gemaakt met een computer op afstand ook via een modem, en dat er dan verkeer mogelijk is op poort 8080 of ieder andere willekeurige TCP/IP poort.
De huidige situatie is als volgt:
Er word met een modem ingebeld op een host computer via PcAnywhere 10.0
Daarna word de verbinding alleen gebruikt om beelden van een webcam te bekijken
Maar aangezien dit zeer omslachtig is en er een beperkte bandbreedte beschikbaar is dit niet werkbaar, en omdat het niet mogelijk is om op deze manier verbinding te krijgen met de host via het TCP/IP protocol ben ik opzoek naar een andere manier.
Nu is mijn vraag of dit te behalen is met een VPN inbelverbinding ?.
Wat heb ik geprobeerd : Ik heb gebruik gemaakt van de GOT search, maar dit was niet echt verhelderend : [rml][ Win2k Pro] VPN server opzetten?[/rml]
externe verbinding met een 56k modem
My favorite programming language is solder.