Toon posts:

Installatie probleem Internet Explorer 7

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik had een tijdje geleden IE7 beta 2 geinstalleerd (build 5296). Ik had het daarna weer verwijderd. Nu staat er dus weer Internet Explorer 6 SP2 op. Mijn broer wilt liever dat ik weer IE7 bet 2 installeerd. Maar zodra ik het ga installeren, geeft ie aan dat het niet meer kan, en dat ik in de system directory moet kijken.
Dat heb ik dus gedaan, en in die log bestand staat dat Internet Exlorer 7 al geinstalleerd is, en dat ik het dus eerst moet verwijderen via de configuratie scherm. Maar daar staat dus niets in over internet Explorer 7, omdat ik die al verwijderd heb, en nu werk met Internet Explorer 6. Weet toevallig iemand hoe ik dit kan oplossen zodat ik toch weer die beta kan installeren??

alvast bedank :)

(ohja, dit is dus de foutcode die in het logbestandje staat: Update.exe extended error code = 0xf0f4
Ik heb gezocht op google, maar werd er niet wijzer van??)

Mijn specs trouwens:

Windows XP Media Center 2005 inclusief alle updates
160 GB HD
XFX 6800 Ultra
1024 MB werkgeheugen
Creative Live 5.1

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 00:17 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat is het lastige met IE7; het is nog beta; en dan kunnne dit soort fouten heel goed voorkomen. Helaas ben ik bang dat je er weinig aan kan doen behalve wachten op de final versie

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
je hebt toch wel geuinnstalleerd/desinstallitie en niet verwijderd eej? want dat kan ik niet echt uit je post halen.

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Gewoon vanuit safemode incl netwerk installeren. Werkt gegarandeerd.

Verwijderd

Topicstarter
jaa, ik had het uninstalld via de configuratie scherm toen ik in de veilige modus was, sorry dat ik het er niet bij had vermeld. Dus nadat ik het had uninstalld had ik weer IE6. Maar deze werkt dus niet meer zo goed, hij geeft de meeste sites niet meer aan, terwijl ik dat dus met de beta niet had, die gaf alle sites gewoon normaal aan. Ik heb heb daarna weer proberen te installeren (IE7B2) maar hij gaf precies hetzelfde probleem aan, ook in veilige modus
Probleem blijft dus dat IE6 niet meet zo goed werkt, en ik kan dus niet alles opnieuw installeren, omdat ik voor school vaak de pc moet gebruiken, dus heb ik bijna geen tijd om het opnieuw te installeren in verband met werk en school.

Ik heb net de nieuwe build geprobeerd te installeren, maar daarmee krijg ik ook hetzelfde probleem (buildnummer 5335.5) Het blijft aangeven dat ik het al geinstalleerd heb, terwijl ik met IE6 werk, echt een heel vaag probleem.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 00:20 ]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je moet in HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer een DWord InstalledByUser=0 aanmaken.
Dan in control panel "show updates" aanzetten, dan bestaat de kans dat je'm weer kan verwijderen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik heb IE7 laatst geïnstalleerd, maar iedere keer als ik IE7 open geeft hij vroeg of laat een foutmelding en moet worden afgesloten. Ik heb Win XP home PS2. En ik weet werkelijk niet waar het aan ligt. Heeft iemand een idee?
Er word namelijk ook niet aangegeven waarom IE7 moet worden afgesloten.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nvanthoff schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:43:
Ik heb IE7 laatst geïnstalleerd, maar iedere keer als ik IE7 open geeft hij vroeg of laat een foutmelding en moet worden afgesloten. Ik heb Win XP home PS2. En ik weet werkelijk niet waar het aan ligt. Heeft iemand een idee?
Er word namelijk ook niet aangegeven waarom IE7 moet worden afgesloten.
Open even een eigen topic; let daarin even op Client Software Algemeen - Beleid wat inhoudt dat je ons van ietwat meer informatie zal moeten voorzien. Ik zie vooralsnog niet wat jouw probleem met dit topic te maken heeft; dus sluit ik dit topic met het verzoek in het vervolg, nadat je goed hebt gezocht geen oude ongerelateerde topics te kicken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.