Geen beeld na driverupdate.

Pagina: 1
Acties:

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 16:07
Hallo,

Ik wou vanmiddag mijn Nvidia drivers updaten naar de nieuwste versie. Dit ging goed totdat ik opnieuw startte. Ik kreeg keurig de BIOS te zien en ook het XP bootscreen. Echter wanneer de GUI geladen wordt gaat het beeld op zwart en krijgt mijn scherm geen input. Echter kan ik wel op het bureaublad komen met veilige modus.

Het gaat om een MSI Geforce 6800GT-TD256 met een 930BF die digitaal (DVI) is aangesloten. Verdere specs: AMD64 3000+ MSI K8N Neo Platinum. Windows versie is XP SP2 met laatste updates.

Ik heb dit probleem 1x eerder gehad, toen heb ik via de veilige modus de drivers opnieuw geinstalleerd en gereboot. Toen had ik weer beeld. Dit heb ik natuurlijk weer geprobeerd .... maarrr... je raadt het al deze keer GEEN beeld na het bootscherm.

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen of wat ik kan proberen? Of heeft iemand de gouden tip/oplossing voor me?

De wijzen komen uit het Oosten!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 06:45

Distortion

Bottle to Throttle

Kun je de monitor resetten naar fabriekswaarde?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• Dionisos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-02 17:14
Miss als je de XP cd-rom erin stopt.. en dan herstellen?

[ Voor 79% gewijzigd door Dionisos op 19-03-2006 14:57 ]

I don't have a clue..

• NoepZor
Zoals je kunt lezen heb ik ze opnieuw geinstalleerd in Veilige modus (Ja dus ik weet hoe ik er moet komen ;)) maar ik heb nog niet geprobeerd ze eerst te verwijderen, rebooten, installeren, rebooten en dan hopen :P

• NoepZor
Het werkt alweer :)