Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gecodeerde cd

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mischien zit ik op het verkeerde topic of mischien zit ik zelfs op de verkeerde site

maar ik heb via via een alcas update cd gekregen en daar staan veel mp3tjes op maar ze zijn gecodeert, weet iemand hoe je deze kan beluisteren of decoderen?

alvast bedankt

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[This is what you get when you mess with us]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Waarom klinkt dit als een topic dat de security-policy akelig dicht nadert?
Ik denk dat die codering er niet voor niets op zit.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Die dingen zijn waarschijnlijk in het EAF-formaat, hierbij is de header uit alle bestanden geknipt.
Aangezien alle mp3's een vaste bitrate zullen hebben (allemaal 192 ofzo) staat de juiste header in de firmware van het apparaat.

Je kan proberen van een juiste mp3 de header af te knippen (hexedit) en deze voor je AlcasMP3 te plakken..

Maar ook wat hierboven al is gezegd, dit is niet voor niets beveiligd :X

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

http://www.alcas.nl/website/contact.html <--- bel h un even op, je betaald genoeg om een beetje service te verwachten. En als je niet hebt betaald moet je bij hen zijn ;)

Kortom: wegens Het algemeen beleid #security ga ik dit topic sluiten, het omzeilen van dit soort beveiligingen is niet iets waar B&V of ueberhaupt GoT voor is bedoeld :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.