Hey
* allereert sorry ik wist niet echt waar ik dit topic goed kon plaatsen en dit leek mij de beste plek aangezien het betrekking heeft tot een game
Ik heb een probleem.
Hier bij mij thuis heb ik 2 computers
Waarvan 1 draadloos (54mb/s ) en eentje die wel met een kabel naar de router toe verbonden is
De draadloze heeft een zeer slechte fps bij het machtige spel america's army ( tussen 15- 32 )
De computer die met een kabel verbonden is heeft voor mijn doen een goede fps 45-65
Verbonden met kabel ( staat bij mij beneden )
G-force 4
768 ram
1,6 Ghz
* bij deze comp kan ik aa grafisch zeer netjes zetten
Draadloos ( staat bij mij boven )
G-force 5200fx
512 ram ( oudmodel )
1,8 ghz
* deze staat nu al grafisch op het allerlaagst en nog steeds die klote fps
Hoe zou het kunnen dat er zoveel verschil tussen zit
En ik weet dat het niks met fps te maken heeft maar zou mn beeldscherm miss ook van invloed kunnen zijn ?
Alvast bedankt
* allereert sorry ik wist niet echt waar ik dit topic goed kon plaatsen en dit leek mij de beste plek aangezien het betrekking heeft tot een game
Ik heb een probleem.
Hier bij mij thuis heb ik 2 computers
Waarvan 1 draadloos (54mb/s ) en eentje die wel met een kabel naar de router toe verbonden is
De draadloze heeft een zeer slechte fps bij het machtige spel america's army ( tussen 15- 32 )
De computer die met een kabel verbonden is heeft voor mijn doen een goede fps 45-65
Verbonden met kabel ( staat bij mij beneden )
G-force 4
768 ram
1,6 Ghz
* bij deze comp kan ik aa grafisch zeer netjes zetten
Draadloos ( staat bij mij boven )
G-force 5200fx
512 ram ( oudmodel )
1,8 ghz
* deze staat nu al grafisch op het allerlaagst en nog steeds die klote fps
Hoe zou het kunnen dat er zoveel verschil tussen zit
En ik weet dat het niks met fps te maken heeft maar zou mn beeldscherm miss ook van invloed kunnen zijn ?
Alvast bedankt