Toon posts:

Zeer slechte FPS bij america's army

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

* allereert sorry ik wist niet echt waar ik dit topic goed kon plaatsen en dit leek mij de beste plek aangezien het betrekking heeft tot een game }:O

Ik heb een probleem.
Hier bij mij thuis heb ik 2 computers
Waarvan 1 draadloos (54mb/s ) en eentje die wel met een kabel naar de router toe verbonden is
De draadloze heeft een zeer slechte fps bij het machtige spel america's army ( tussen 15- 32 )
De computer die met een kabel verbonden is heeft voor mijn doen een goede fps 45-65

Verbonden met kabel ( staat bij mij beneden )
G-force 4
768 ram
1,6 Ghz
* bij deze comp kan ik aa grafisch zeer netjes zetten

Draadloos ( staat bij mij boven )
G-force 5200fx
512 ram ( oudmodel )
1,8 ghz
* deze staat nu al grafisch op het allerlaagst en nog steeds die klote fps :(

Hoe zou het kunnen dat er zoveel verschil tussen zit
En ik weet dat het niks met fps te maken heeft maar zou mn beeldscherm miss ook van invloed kunnen zijn ?

Alvast bedankt _/-\o_

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:57
Draadloos is veel langzamer dan met een kabel. Dat verklaart alles.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Een G-force 5200fx is gewoon niks :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
dus het ligt aan de kaart ? of aan het internet
Aangezien die gast van de computer winkel tegen mij had gezegt dat deze kaart beter was dan de
G-Force 4 serie ( aangezien die later was uitgebracht )

En ik kan van een kameraad een ati radeon 9600 kopen zal dat er voor zorgen dat mn fps veel beter word ( 40 euro wil die er voor hebben )

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:01

rapture

Zelfs daar netwerken?

Meer specs nodig

- draadloos kan voor slechte pings zorgen
- 512MB vs 768MB kan iets uitmaken
- Athlon 1,6 GHz is heel wat anders dan een Pentium 4 op 1,8 GHz, door te trage processor krijg je zelfs de duurste grafische kaarten nog altijd te weinig fps
- GeForce 4 Ti 4X00 en GeForce FX 5200 zijn vergelijkbare grafische kaarten.

[ Voor 19% gewijzigd door rapture op 19-03-2006 14:59 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik zie Twee factoren hier, draadloos en een zwakke videokaart. Je bent bij de neus genomen, want het is waar dat de FX5200 betere technologieen bezit dan de GF4, maar is wel daardoor een stuk langzamer. Het is zo erg dat om een beetje moderne game te spelen je beter DX8.1 kan forceren want dan hou je een beetje snelheid aan de FX5200 over!

Het netwerk zou geen probleem moeten zijn... het kan alleen je ping nadelig be-invloeding maar niet zomaar je FPS, dat is echt je videokaart. Een 9600 zal inderdaad sneller zijn dan je FX5200!

Zoals Rapture trouwens zegt, de P4 1,8Ghz is niet echt de beste processor, pas vanaf de P4 2Ghz was het een beetje vooruit te branden( northwood ). Dit in verbandt met het cache, die van jou heeft 256kb cache and de northwood heeft 512kb. En een P4 die LEEFT bij cache!

Het moment dat de northwood uitkwam kon de P4 uiteindelijk gaan uitblinken in performance

[ Voor 26% gewijzigd door swampy op 19-03-2006 14:51 ]

There is no place like ::1

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:13
ThinkPadd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:33:
Draadloos is veel langzamer dan met een kabel. Dat verklaart alles.
Als je draadloos bent krijg je om de minuut ongeveer een seconde lagstoot.. En dus geen fps drops dus wat jij zegt slaat nergens op..

En idd.. een 5200 zuigt :P

Verwijderd

wat je kan doen, en wat bij mij op wolf:et helpt op de laptop is de de snaps, de maxpackets en de rate te veranderen

weet niet of aa hetzelfde is
maar in et is het:

(open eerst je console :p)
/cl_maxpackets 40
/rate 15000
/snaps 20

weet niet of het gaat helpen, maar dat maakt me alleszins minder laggen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nu een 9600pro in. Hiermee haal ik nog steeds een slechte fps.
Het ligt waarschijnelijk ook niet aan mn internet/netwerk, omdat m'n ping rond de 30-70 ligt en ik heb geen packetloss.
Pagina: 1