Toon posts:

MS Word - user profile probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een tijd geleden heeft iemand op mijn PC mijn hoofd account (per ongeluk) verwijderd en zijn eigen acc.(bla1) er op gezet... Nu heb ik bla1 er afgehaald.. Zodoende zijn er problemen onstaan bij word. Windows heeft Word aan bla1 gekoppeld o.i.d.

Waar kan ik die instelling ongedaan maken of waar kan ik het veranderen zodat word aan mijn huidig account word gekoppeld.
----- edit

lolol vergeten .. telkens als ik een .doc bestand open dat gaat Word configuren... en dan opent hij het bestand niet .. maar als ik dan hetzelfde word bestand opnieuw aanklikt dan word het bestand wel geopend. Ook als ik een bestand van het internet download (open , niet opslaan als..) krijg ik dit;

C:\DOCUME (golfje)1\Bla1\locals(golvje)1\temp\2deconceptdj.doc kon niet worden geopend omdat het ermee geassocieerde hulptoepassing niet bestaat. Wijzig associatie in voorkeuren. (firefox)

dat configureer is het irritantst ... Dit geld trouwens voor alle MS -programmas ( excel e.d)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 19:04 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap er niets van. Heb je het over een OS acount? Zo ja; welk OS? Verder; wat is je precieze probleem nu? Iets meer duidelijkheid is gewenst

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Doe systeem-herstel naar het moment dat alles nog goed was?:)

Verwijderd

Topicstarter
edit.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
probeer eens dmv je office-cd'tje een repair? En als dat niet werkt uninstall-install?

Moet werken :p

[ Voor 4% gewijzigd door the_stickie op 19-03-2006 19:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
jaa .. maar goed die is kwijt 8)7 dus...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic nog even naar het juiste subforum alhoewel mij nog steeds niet helemaal duidelijk is wat het probleem nu is :)

SA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:39:
jaa .. maar goed die is kwijt 8)7 dus...
mja, vooropgesteld dat je een geldige licentie hebt kan je óf de juiste versie van het internet halen of een vervangend schijfje bestellen bij MS.
Overigens kan je ook de setup starten vanuit het onderdeel "software" in je configuratiescherm. Als je office 2003 hebt, staan alle setuponderdelen og op harde schijf, tenzij je al een keer schijfopruiming deed. Zo kan je alvats de repair proberen. Spijtig genoeg kan je geen cleane install doen vanuit deze backup.
Vermeld ineens ff welke versie je hebt ;)
Pagina: 1