Een vraagje voor u allen! Ik heb een GeForce kaart met nview die ik gebruik om films op mijn tv te kijken, no problemo. Nu heb ik ook nog een oud pci-video kaartje erin zitten, S3-trio ofzoiets, en die heb ik eerder al eens gebruikt om een oude CRT-monitor als 2e monitor naast mijn goede monitor te gebruiken en dat werkte ook perfect. Nu heeft die CRT-monitor al een tijdje geleden de geest gegeven maar heb ik inmiddels wel een mooi gratis Compaq laptopje met Windows 98 kunnen regelen. Nu was mijn vraag: is het überhaupt mogelijk om een standaard laptop, of notebook zoals ze het bij Compaq noemen, als een 2e monitor te gebruiken? En zo ja, op welke wijze kan ik dat dan doen? Ik ben benieuwd.... Alvast bedankt voor je reactie!
zoiets ? : http://www.maxivista.com/
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
je kan dit op 2 manieren proberen te bereiken:
1, je probeert je lcd op je vga aan te sluiten (erg lastig, al dan niet onmogelijk)(Laptop LCD aan VGA-kaart)
2, iets softwarematigs...
1, je probeert je lcd op je vga aan te sluiten (erg lastig, al dan niet onmogelijk)(Laptop LCD aan VGA-kaart)
Is bekend of dit ook echt werkt? Ik bedoel heeft hier iemand ervaringen mee voordat ik 30 dollar + de kosten voor een netwerkje kaartje + kabels, uitgeef? Thanks!
Jah, leuk allemaal, maar dan moet die laptop wel video-in hebben, en dan zal het geen probleem zijn...lukeotto schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:02:
je kan dit op 2 manieren proberen te bereiken:
Ja, het werkt super. Er is overigens een demo versie op hun site en netwerkspul kan altijd wel handig zijn.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:04:
[...]
Is bekend of dit ook echt werkt? Ik bedoel heeft hier iemand ervaringen mee voordat ik 30 dollar + de kosten voor een netwerkje kaartje + kabels, uitgeef? Thanks!
{signature}
[ Voor 71% gewijzigd door LuNaTiC op 20-03-2006 13:12 ]
Maxivista werkt prima voor dit doel!Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:04:
[...]
Pagina: 1