ik heb een paar maanden geleden een ibm t41 (2ehands) gekocht. In het begin werd hij helemaal niet warm, hoe lang ik hem ook gebruikte. Hij werd natuurlijk wel iets warmer na lang gebruik, maar nu is hij na een uurtje al vrij warm. Ik merk het vooral aan de onderkant van het keyboard, (waar je je polsen zet om te typen) dat hij daar erg warm word. Ook aan de onderkant. Volgens mij zit hier de harde schijf aan de rechterkant.
Ik gebruik de laptop dagelijks erg veel(photoshop/dreamweaver/office/internet/etc) aangezien het m'n enige computer is. Iemand enig idee hoe dat komt? Kan ik hem hiervoor terugsturen naar IBM? (ik heb nog garantie tot 2007, ik weet alleen niet of dit ook onder de garantie valt). De fan blaast wel als een idioot en het enige wat ik nu aan het doen ben is surfen en msn draait in de achtergrond.
iemand suggesties?
Ik gebruik de laptop dagelijks erg veel(photoshop/dreamweaver/office/internet/etc) aangezien het m'n enige computer is. Iemand enig idee hoe dat komt? Kan ik hem hiervoor terugsturen naar IBM? (ik heb nog garantie tot 2007, ik weet alleen niet of dit ook onder de garantie valt). De fan blaast wel als een idioot en het enige wat ik nu aan het doen ben is surfen en msn draait in de achtergrond.
iemand suggesties?