Weet er iemand of er een programma bestaat om de USB-poort mee te testen?? Ik heb namelijk een stuurtje van Microsoft (zonder force-feedback), maar die werkt niet en aangezien ik nog nooit usb heb gebruikt op mijn comp wil ik weten of die poort niet kapot is.
Verwijderd
Ik ken geen USB test proggie, Sisoft Sandra geeft wel info over welk apparaat op je USB is aangesloten, misschien is dat wat voor je.
maaarrrreeee,,,,,, heb je in je bios usb ondersteuning wel aanstaan? en drivers geinstalleerd?
Welke windows gebruik je trouwens?
[edit: spelfoutje gemaakt]
maaarrrreeee,,,,,, heb je in je bios usb ondersteuning wel aanstaan? en drivers geinstalleerd?
Welke windows gebruik je trouwens?
[edit: spelfoutje gemaakt]
Ik denk dat dat stuurtje gewoon naar de knoppen is, want ik kan alles installeren en hij herkent hem ook als ik hem er in steek, maar hij komt niet bij spelbesturingen te staan. Als ik dan alle spelbesturingen er af gooi en dan opnieuw installeer dan krijg ik het schermpje van spelbesturingen nooit meer te zien. Het is onder Windows 98. Ik heb in totaal al 4 uur geprobeerd dus ik dacht misschien is die USB-poort kapot of het stuurtje is kapot. Ik gebeld naar de Dixons komt er pas volgende week een nieuwe!
en dan zei die gast ook nog waarschijnlijk volgende week
Ondertussen ben ik schijtziek van dat stuurtje, want ik wil gamen.