We beginnen een redelijk tekort te hebben aan mensen die een faq voor een project willen maken/bijhouden. Naast dat de aanmeldingen voor deze job op ongeveer 0 stonden de laatste tijd is het mij zelf ook een beetje ontschoten om hier wat tijd in te steken.
Waar hebben we PV's nodig?
Als je zin hebt om hieraan mee te werken (of je wilt iemand nomineren) gaarne mij een optie nalaten om met je in contact te komen. Dat kan door in dit topic iets van icq en/of e-mail achter te laten of door mij iets te laten weten via:
IRC, ongeveer elk zichzelf respecterend kanaal
ICQ, 62772624
Mail, sandstar at dutchpowercows.org
Voor eventuele hosting van een faq kan worden gezorgd; het komt dan direct op Audhumla.
Waar hebben we PV's nodig?
- SETI@home
- µFluids
- World Community Grid
- Maken en onderhouden van een project faq.
Door de beschikbare templates is dit nu eigelijk invulwerk - Eventueel contact houden met projectorganisatie
Als je zin hebt om hieraan mee te werken (of je wilt iemand nomineren) gaarne mij een optie nalaten om met je in contact te komen. Dat kan door in dit topic iets van icq en/of e-mail achter te laten of door mij iets te laten weten via:
IRC, ongeveer elk zichzelf respecterend kanaal
ICQ, 62772624
Mail, sandstar at dutchpowercows.org
Voor eventuele hosting van een faq kan worden gezorgd; het komt dan direct op Audhumla.