Toon posts:

Bios reset voor digital hinote vp 567

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude laptop gekregen, een digital hinote vp 567 dus.
Het probleem is dat er een bios wachtwoord opzit, de oude eigenaar widt het wachtwoord ook niet meer.

Nu kan ik nergens vinden hoe ik het bios moet resetten.
Ik heb de helpdesk al gebeld maar daar hadden ze geen informatie meer over dit model, ook niet zo raar, maar ze gaven het advies on de cmos batterij los te koppelen,

Goed advies alleen kan ik nergens die batterij vinden.

Heeft er iemand ervaring met het resetten van een bios op zo'n laptop?

In de documentatie, via google, en de got search niets kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• Gover
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-05 15:12

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Ik moet zeggen dat ik niets kan vinden, behalve al die fijne advo's voor batterijen en accu's, dus ik denk dat openschroeven het beste gaat.
Als je foto's van de print kunt regelen, zijn er hier vast mensen die die de CMOS batterij voor je eruit kunnen pikken.

succes!

Oh en het is eventueel ook makkelijk om op de part-numbers/serial numbers van de laptop zelf te zoeken. Soms kom je dan opeens wel de benodigde documentatie tegen.

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36
ik heb ook een digital hinote vp gekregen, en ik vind ook enkel info over de batterij, ik heb nog nergens een datasheet ofzo kunnen vinden. Op de site van Hp waar normaal gezien die info zou moeten staan, zijn alle sites waar het vroeger op stond offline (dat denk ik toch), heeft er soms iemand nog een datasheet van een hinote vp liggen? het zou handig zijn vooraleer ik verder pruts aan dat ding :o